2008. március 7., péntek

Meló

Délelőtt 10:47 - már bent vagyunk hárman az irodában (a 10 emberből).

Még mindig nem tudom, hogy mit fogok csinálni. Dokumentációkat olvasgatok, oktató-filmeket nézek, levlisták forgalmát figyelem, meeting-ekre járok, videokonferenciákon veszek részt és próbálom átlátni a dolgokat - esélytelen. Több ezer alkalmazott van, ennek nagy része mérnök kolléga, úgyhogy nincs is valós esélyem arra, hogy mindenről tudjak.

Vicces ez a cég: a főnököm kérdezte tőlem tegnap, hogy "Na! Tudod már, hogy min szeretnél dolgozni?"... mondtam, hogy még "passz".

UPDATE: Annyi projekt van házon belül, hogy külön adatbázist + belső website-ot kellett létrehozni a projekt-lista kezeléséhez. Nem semmi. Ez nagyon új még nekem, tekintve, hogy a legnagyobb cég - ahol eddig dolgoztam - 30 alkalmazottal rendelkezett.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egyszer már elküldtem ezt az üzenetet, de valamiért nem érkezett meg.
Tehát, szerintem a szervátültetésben lehetne segíteni valahogyan, tekintve, hogy elég sokan figyelik a Google-t

Üdv Apu (Kori)

Unknown írta...

A cégen belül a rendszerüzemeltetési csoportban dolgozom, tehát p.l. a rák ellenszerének kutatását nem választhatom, akármennyire szeretném is... Még nem tudom, hogy pontosan mit választhatok, csak k.b. annyit, hogy a DNS, az LDAP, a storage vagy valami más háttérrendszer bizgetésével fogok elindulni.

Névtelen írta...

Akkor nincs más hátra, utána kell nézned, hogy mi a "state of the art" azon a területen. Különben nem fogsz tudni tovább lépni, ez nyilvánvaló.

Apu

Unknown írta...

Most éppen azon vagyok, hogy milyen rendszerek vannak házon belül, milyen futó projektek vannak, mivel foglalkoznak a kollégáim és milyen megoldandó problémák vannak. Még 2-3 hét, mire belelátok annyira ezekbe, hogy tudok a főnökömnek nyilatkozni, hogy merre szeretnék tovább menni. Ő úgy is az mondta, hogy az első két hét a költözéssel kapcsolatos teendőkre fog elmenni és az a tapasztalata, hogy az első 2-3 hónapban (!) nem tudnak produktívak lenni az új kollégák (a sok feldolgozandó anyag miatt).

Unknown írta...

Sztem mondhattad volna a főnöködnek, hogy igazából szeretnél egy párat klikkelgetni az iwiw-en.

Dzsó írta...

Igazából ez nem is olyan vicces. vérkomoly. A karvezetőnk monta eccer egy unott próbán, hogy mindegy mire gondolsz éneklés közben csak gondojj valamire!
Műxik.
Ha becsillan hogy igazán majd min akarsz dolgozni, akkor az egy elég jó érzés lesz. Eddig még vicces lesz, de nem csak neked lesz jó érzés hanem a főnöködnek is, és ez viszont már komoly szerintem...