2008. március 1., szombat

Fülvédő

A csini kis fülvédőm megvásárlásának történetéről még írnék pár sort!

Ott kezdődik a történet, hogy -mint ahogy azt már több helyen is írtuk- itt számunkra furcsa az időjárás. A szél szinte mindig fúj, hol szemből, hol hátulról, de rendíthetetlenül borzolja a hajunkat és ami még kellemetlenebb, az idegeinket :) az állandó szélhez párosul néha eső is, de nagyon érdekes módon, ugyanis néha észre sem veszi az ember, hogy épp esik... Érthetetlen! És a szél ill. a gyakori eső ellenére nincs hideg, sőt, ha egy vastagabb pulóvert vesz fel az ember és egy nagy sálat és gyorsabb tempóban sétál, úgy ki lehet melegedni, hogy kénytelen levenni a kabátot. Szóval a sapka kicsit túlzás ebben az időben, viszont az erős szél miatt a fülvédő igen praktikus kellék. Ezért szerettem volna beszerezni magamnak egyet.

A városban sétálgatva láttam meg az egyik boltban a csodás fehér fülvédőmet. Felpróbáltam és mivel az üzletben nem volt tükör, Balázs ízlésére hagyatkoztam. Balázs szerint "aranyos" és "jól áll". Gondoltam, több sem kell, megvesszük! Hordani nagyon jó volt, pont ez kell ebben az időben, azonban egy óvatlan pillanatban megláttam a tükörképemet egy kirakatban... húúúú hát nem tudtam, hogy sírjak-e, vagy nevessek, de aztán a praktikum győzőtt és hősiesen viseltem egész nap! :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Igenis Jól áll neked!! :)

Unknown írta...

Én is akarok ilyet!
Bár hülyén néznék ki a 25 fokban, de azért szereznem kell egy ilyet!
Eszti! Baromi jól áll, irigykedem!