2008. március 31., hétfő

A helyi buszok es a pontossag

Mint azt lentebb emlitettem, voltunk tegnap Enniskerry-ben es Bray-bol busszal mentunk oda. Mivel eleg ritkan (kb. masfel orankent) indulnak buszok, igy kineztuk a menetrendol, hogy 10:30-kor indul Bray-bol az elso busz.
Bray-be erkeztunk 10:15 korul es a busz 10:30 utan egy kicsivel meg is erkezett. A sofor kiszallt, ragyujtott, vett egy kavet, nyugodtan megitta... kicsit meg diskuralt a kollegakkal (en ekkor mar hatszor felrobbantam, hogy mi van mar :) Balazs megkerdezte a sofort 10:40 korul, hogy mikor indulunk, mire kedelyesen valaszolt, hogy kb. 10 perc mulva. Gondoltuk, biztos ez a helyi szokas...

Enniskerry-bol visszafele mar ketsegeim voltak a buszok pontossagat illetoen, igy sejtettem, hogy az a busz, ami 13:50-re volt igerve, csak mese... Jol sejtettem, ismet 20 percet vartunk, mire megerkezett a busz. Megtanultuk: Dublinban a HEV-ekkel ellentetben a buszok szokasa a 20 perces keses...

Este filmnezes kozben vettem eszre, hogy milyen gyorsan repul az ido... A konyhaban az ora 19h-nal tart, mire kiertem a nappaliban, a TV-ben mar 20h-t mutat... AHA! jott a megvilagosodas: ataltunk nyari idoszamitasra!

Azaz a buszok percre pontosan erkeztek, csak egy jarattal kesobb :)

Nincsenek megjegyzések: