2008. március 14., péntek

Megjöttek a cuccaink!

3 hétig 2 bőröndnyi cuccból éltünk (2 nadrág, 7 póló, 3 ing, stb). Egész tűrhető volt, legalábbis ennyi ideig.
Tegnap meghozták végre a 29 doboznyi cuccunkat. Most pakolhatjuk ki őket, de nincsen hova: még nincsen könyvespolcunk és fiókos szekrényünk.

Eszter a tegnapi nap hősnője! Megkisérelte a lehetetlent: kiapkolta az összes ruhánkat és szépen összehajtogatva eltette őket a szekrényekbe. Hát éppen hogy csak befértek, de sikerült neki! :)
Én kirámoltam a gitárokat, szerszámokat, pilótatáskát, egy-két apróbb cuccot. Most van 20 üres kartondobozunk, amiket nem tudom, hogy hova fogunk tenni.

Majd töltök fel képeket hétfőn...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nézd meg a Yellow Pages-t, biztos találsz benne gyors lomtalanítót, aki elviszi a dobozokat.

Üdv Apu

Unknown írta...

Nagyon ismerős a dolog! Én is így voltam! Mire végre kipakoltam a rengeteg dobozt, addigra azzal lett rumli, hogy az üres dobozok hevertek mindenhol.
...újabb gond. :-)