2008. március 5., szerda

Első napok a Google-nél

Sajnos nem nagyon volt időm / energiám az elmúlt két napban írni, mert nagyon sűrű volt a program.
Az első napon csak előadások voltak. Megkapta mindenki (!) a notebookját (én egy MacBook Pro-t kértem, mert a másik választás Windows XP-s csúnyaság volt).
Estére szerveztek egy céges vacsorát, emiatt nem költöztünk hétfőn (és nem is blogoltam).
Tegnap délutánig megint előadások voltak, majd fél 4 körül csatlakoztam a csapatomhoz. Eddig minden OK.
Este beköltöztünk az új albinkba - majdnem. Erről majd egy külön bejegyzésben.

Most lépnem kell melóba, de később mindenképpen írok majd részletesen is, mert van miről ;)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Balázs!!!
Éljen, éljen, éljen!!!! Le az összes Pc-vel! :-)

Névtelen írta...

Szemét mázlista!!!

Én is akarok egy MacBookot.
Most.