2008. március 5., szerda

Furcsaságok az irodában

  • az asztali telefonom jelszót kér (az utolsó asztali telefonon amit használtam még tárcsa volt :)
  • 6 belső rendszergazdai IRC csatornán vagyok fent (és van is rajtuk forgalom)
  • az asztalomon van 3 rakétakilővő állomás (távirányítós játék műanyagból, de működik)
  • az asztalom mellett a plafonról egy rendesen felállított kétszemélyes sátor lóg - fejjel lefelé (!)
  • az asztalomtól 2 méterre egy hatalmas bárpult van (az iroda közepén), tele mindenféle különleges röviditallal
  • a mögöttem lévő nyomtatót BBKing-nek hívják
  • a liftnél van egy flippergép (működik!) és egy biliárd asztal (ami nem poros!)

Hirtelen ennyi. Biztos lesz még itt egy-két nemszokványos dolog... :)

UPDATE: A hivatalos munkaidő 09:00-kor kezdődik. 10:00-kor bent volt: a titkárnő, egy kolléga + én. Majd este meglátjuk, hogy ki mikor megy haza. A mellettem ülő srácok éppen Guitar Heroes-t játszanak...

Nincsenek megjegyzések: