2008. március 28., péntek

Kingáék

Eszter húga Kinga és barátja Nándi vendégeskedett nálunk az elmúlt hét napban. Nagyon gyorsan elment ez az egy hét. Holnap délben már indulnak is haza.
Készítettünk sok fotót a közös kirándulásainkról. A legjobbakat fel is töltöttem, a képre kattintva megnézhetitek őket (ide kattintva diavetítés indul):
Kingáék Dublinban

Tegnap vendégül láttam őket a Google irodában. Azt mondták, hogy egy játszótéren dolgozom :)
Az első 3 kép az iroda "játszószobájában" készült. Balázs dobol az elektromos dobkészleten, Kinga pedig masszíroztatja magát a masszázs-fotellel.

Mára szabit vettem ki, hogy el tudjunk menni együtt a Guinness és a Jameson múzeumba.

Ja! Végre elkészült az (egyetlen) olajfestményünk kereteztetése. Már nagyon megérdemelte így 6 év után. Ma megyek érte, nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan sikerült.

Más: megkaptam végre a PPS számomat, ami olyasmi, mint otthon a TAJ szám, csak itt több intézmény is használja azonosításra. Enélkül nem is lehet létezni itt Írországban. A postaládánkhoz nincsen még kulcsunk, így csipesszel (!) vadásztam ki a levelet, amiben elküldték. Ugyanígy jártam el a bankkártya levelemmel is. Eh... a lényeg, hogy megvan mind a kettő. Mostantól számítok írországi lakosnak :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hali!
Nagy élvezettel, örömmel és egy csipetnyi szomorúsággal a szívünkben néztük végig a fényképeket! Jól kihasználtátok ezt az egy hetet. Egy kisebb csoda, de még Livi is felismert minannyiótókat és képenként emlegette, akit éppen látott. Látjátok még neki is nagyon hiányoztok! Milliószor ölelünk és puszilunk titeket, Kinguéknak jó utat! Anyuci, Kriszti és kicsi Livi