2008. április 12., szombat

Itthon

Kedd este érkeztem haza, hosszú és fárasztó út után kellemes meglepetés ért a reptéren, mert nővérem Kriszti és pici családja (férje + pici Livi baba) kijöttek elém. Budapesti tartózkodásaim alatt náluk lakok.
Szerdán Krisztivel és Livi babával voltam, első estémet pedig természetesen a Calientében kezdtem, aztán a Szilvuplében folytattam és letörölhetetlen mosoly figyelt egész este a csinos kis arcomon.
Csütörtökön szintén Krisztiékkel voltam, aztán este találkoztam a volt munkatársaimmal és a Gerbeaud-ban töltöttünk egy elég pazar estét... Pénteken napközben ismét babáztam és nővéreztem, este pedig Clauval találkoztam, elnéztünk Corvin tetőre, ahol véletlenül összefutottunk Andróékkal :) a pesti esti élet meglepetései... :)

Ma pedig jöttem haza anyuékhoz. Legközelebb kedd délután megyek Budapestre, addig pedig élvezem az otthon melegét és a családom szeretetét.

Nagyon jó ismét itthon lenni. Hiába, amikor szerda este bementem a városba olyan hihetetlen öröm fogott el az Örs vezér tere láttán, hogy magam is meglepődtem. Furcsán hangzik, de hiányzott a tömeg, a mocsok, a kosz, a forgatag és csak szívtam magamba szép fővárosunk szmogos levegőjét és örültem, hogy végre ismét itthon vagyok.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mielött ki kellett mennem 5 hétre külföldre Attila szervezett mozi vetítést. Az "El tropico - The lost city" címűt néztük meg. http://www.mozinet.hu/index.nof?o=0&nyelvid=1&k1=1&k2=43&filmid=2529
Mit mondjak ezután elég szar érzés volt mikor a gép felemeléte az orrát, én meg láttam az ACE hangárat, meg az 1 es terminált elhúzni. Szerencsére hamar eltelt :)