2008. április 18., péntek

Balázs Söldenben

Szerda délután Innsbruck-ból felmentünk Söldenbe, ami Tirol egyik síközpontja. Látszik, hogy a falu a síelőkből él. Szinte csak vendéglőkből, kocsmákból, szállodákból és vendégházakból áll az egész.
Nagyon szép amúgy:

From Innsbruck / Sölden


From Innsbruck / Sölden


Csütörtökön délelőtt felvittek minket busszal a közeli gleccserre, ahol a legtöbben síeltek, de én inkább ski-doo-ztam:

From Innsbruck / Sölden

From Innsbruck / Sölden


Jópofa volt, de a pálya nagyon rövid volt és nem mehettünk le róla "off-road-ozni", úgyhogy egy pár kör után elég unalmassá vált, főleg hogy a legtöbben nem merték nyomni a gázt (ezen nyomni kell, nem húzni). Ja! A kormány fűtött volt, hogy ne faggyon le a kezünk. Profi.


Délután megintcsak egy benzines programban vettem részt -- quad biking:
From Innsbruck / Sölden


From Innsbruck / Sölden
Szerintem lehet látni, hogy élveztem :)

Ez volt a kilátás a gleccserről:
From Innsbruck / Sölden


...és ez volt maga a gleccser (a kép tetején, középen lehet látni, hogy ez egy irdatlan nagy jégtömb):
From Innsbruck / Sölden

így 2700 méteren nem volt sok oxigén a levegőben, úgyhogy elég hamar kifulladtam. Mondjuk lehet, hogy ennek inkább az az oka, hogy semmit nem mozgok úgy általában :)

Ezen a rendezvényen több, mint 2000 googler volt jelen. Egy-egy vendégházban csak 10-en 20-an férnek el, úgyhogy szinte az egész falut kibérelte a cég. Én ebben a vendégházban voltam elszállásolva:
From Innsbruck / Sölden

From Innsbruck / Sölden


A vendégházzal szemben egy nagyon meredek füves legelő volt, ahova néha kiengedték a bárányokat:
From Innsbruck / Sölden


Ma (pénteken) már jöttünk is vissza Dublinba. A felszállás után ezt láttam az ablakból:
From Innsbruck / Sölden


From Innsbruck / Sölden


From Innsbruck / Sölden

Ja! 30-as naptejet használtam, de így is eléggé megkapott a nap:
From Innsbruck / Sölden

3 megjegyzés:

Eszter írta...

Tök jó! :)
Már nagyon vártam a híreket rólad! Jók a fotók és örömmel olvasom, hogy jól teltek a napjaid!

Alig várom, hogy lássalak!... :)

Névtelen írta...

Örülök, hogy jól érzed magad. Tényleg öröm nézni!

Apu

Sepi írta...

Azért a síelést kihagyni...:-) Guinness-es blog lesz Balázs? Vagy csak töltsd fel valahova a képeket plíz.