2008. augusztus 3., vasárnap

Lucern, Beromünster + repülés

Ma úgy döntöttem, hogy kihasználom a svájci nyarat és elmegyek vitorlázórepülni. Jól tettem :)
Ha nem is volt tökéletes az idő, azért volt annyi termik, hogy nagyobb nehézség nélkül több mint egy órát fent tudtunk maradni. Szerintem a két óra is meglett volna, de én csak egyre fizettem be :)
Szerencsére jófej volt a pilóta és majdnem végig én repülhettem. Egy év kihagyás után nagyon jó volt megint repülni!
A svájci hegyek, kék tavak és zöld legelők elég pazar hátteret biztosítottak. Jövök én még ide! :)







A reptér előtt még voltam Lucern-ben és Beromünster faluban. Mind a kettő gyönyörű!




Ja! Ma sikerült otthonfelejtenem a naptejet... Le is pirultam. Tudatosan próbáltam árnyékban maradni, úgyhogy nem fáj, de azért már látszik. Legalább van egy kis színem.

Akit érdekel a többi kép, annak itt a link a "Zürich 2008" fotóalbumomhoz.
Itt kezdődik a mai sorozat: http://picasaweb.google.com/leczbalazs/ZRich200808/photo#5230385312599114754

Nincsenek megjegyzések: