2008. augusztus 8., péntek

Élet az irodában és "Zürich by night"

Csináltam pár képet a zürich-i Google irodáról (annak ellenére, hogy már eleve tele van a net ilyen fotókkal).

Ez például egy "tárgyalóterem":
From Zürich 2008-08


Lementünk az első emeletre biliárdozni... de nem lépcsőn:
From Zürich 2008-08

From Zürich 2008-08

From Zürich 2008-08

From Zürich 2008-08


Ide érkeztünk:
From Zürich 2008-08


...és egy jót játszottunk:
From Zürich 2008-08

From Zürich 2008-08


Itt lehet megpihenni, meditálni és aludni (Water Lounge):
From Zürich 2008-08

Abban a régi-stílusú öntöttvas kádban vannak párnák és abban is lehet aludni!)

Ez az előszobája a pihenőszobának:
From Zürich 2008-08


Azért nem csak biliárdozunk és alszunk egész nap! Úgy 9-10 órát szoktunk bent lenni, ebből maximum 1 óra a "lógás", ami után viszont újult erővel folytatjuk a munkát.

Zürich by night:
From Zürich 2008-08

From Zürich 2008-08

From Zürich 2008-08

From Zürich 2008-08

From Zürich 2008-08

From Zürich 2008-08


Még egy érdekesség: ez a kisautó még egy robogónál is kisebb:
From Zürich 2008-08


Nem sok minden történt velem a héten: szinte csak melóztam. Kétszer elmentem kollégákkal esti sörözésre. Tegnap esett az eső, de pont a villamoson voltam, úgyhogy nem áztam el.
Holnap reggel már indulok is vissza Dublinba!

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia Balázs!
Mindig nagy lelkesedéssel olvasom a blogotokat, és mindig rácsodálkozok, hogy milyen jól fotózol. Azonban Zürich-i képeid különösen jól sikerültek - a többi ezer másik mellett..
Biztos nagyon jók voltak a fényviszonyok, meg jók a képek beállításai is, de az ilyen gyönyörű fotókhoz valami szuper gép kell!
Milyen géppel fotózól? Milyen tuning van rajta? Én most állok fényképezőgép vásárlás előtt, és szeretnék egy olyan gépet venni, amivel ilyen szintű fotókat tudok készíteni.
Mégegyszer gratulálok a fotóidhoz. (term. Eszter fotóihoz is:-)
Jó benneteket látni, olvasni!
Puszi,
Eni

Unknown írta...

Szia Eni!

Nagyon örülök, hogy tetszenek a képeim és köszönöm az elismerő szavakat! Sokat számítanak nekem. Főleg egy hozzáértőtől!

A gépem egy Canon EOS 40D, 17-85mm IS USM lencsével (közép-kategóriás lencse).
A lencsén van még egy UV- és egy polarizátor-szűrő.
Nagyon szeretem ezt a gépet. Élvezet vele fotózni.
Itt megnézheted a többi képemet:
http://picasaweb.google.com/leczbalazs
New York, Bray és Zürich már ezzel a géppel készült, a többi még a régivel.


Üdv,
Balázs

Unknown írta...

Igen, szembeötlő a különbség.
De a beállítást, a pillanatot elkapni nem a gép műve:-)
Tényleg nagyon tetszenek a képeid! Az Eszterről is nagyon jók a portrék. Nem eröltetett és életszerű.
Balázs, viszont had zavarjalak még egy kérdéssel!
Vettem egy IPhone-t magamnak - nekem mindem Mac már jó ideje. Elképzelhetőnek tartod, hogy pl ezzel a telcsivel nem lehet fotózáskor egyet zoom-olni? Már az 5 ezer forintos telefonok is tudják! Neked nincs véletlenül ilyen telcsid? Vagy esetleg a környezetedbe valakinek? Egyszerüen nem tudom elhinni, hogy se zoom, se fotózási módok (éjszakai, panorama..) nincs rajta. Lehet, hogy csak én vagyok nagyon béna, de nem találom. A használati utasítás is mélyen hallgat erről.

Köszönöm a válaszodat, a fényképeződ meg fogom nézni a neten, mert nagyon régóta ezek a képet tetszenek a legjobban.

Jó munkát, csúszkálj sokat a billiárdterembe!

Puszi

Unknown írta...

Sajnos a fix objektíves gépek (így az iPhone is) nem tudnak igazából zoomolni. Ha mégis van "zoom" funkció, akkor az valójában csak egy szoftveres "crop" művelet, tehát a végleges kép kevesebb pixelből fog állni, így rosszabb lesz a képminőség. Ezt a műveletet utólag is el tudod végezni számítógépen.
Nekem nincsen iPhone-om, úgyhogy nem tudom, hogyan lehet rajta zoomolni, ha egyáltalán lehet.

Unknown írta...

Igazad van, én erre a fix objektivre nem gondoltam. Itt lehet az eb elásva.