2011. október 1., szombat

Cimke és gatyamadzag, avagy elvan a gyerek ha játszik

Úgy birom, hogy Nóri a legegyszerűbb semmiségekkel el tud játszani :) Például imádja a zacskókat (persze ezekkel csak a felügyeletünk mellett játszhat). Van is a játékai között egy zacsi, amit légmenetesen le lehet zárni. Hagyunk benne neki egy kis levegőt, de nem fújjuk keményre. Nagyon szeret vele játszani.
Nagyon szereti a cimkéket is. A takaróin, játékain a cimkéket szokta nézegetni, "beszél" hozzájuk és persze nyalogatja őket.

Ezt a videot még szeptember elején készítettem. A délutáni alvás után ez várt:


Aztán kiváncsi voltam, hogy Nóri egy számára ismeretlen, új játékon mennyi idő alatt találja meg a cimkét. Tippek?
Íme az eredmény:


De mint említettem, mindenféle aprósággal jól eljátszik. Pár nappal ezelőtt üldögéltünk a szobában és megtalálta a nadrágomon a madzagot. Nagyon tetszett neki, kb. fél óráig azzal játszott. Aztán meglátta a papucsomat és rájött, hogy az még érdekesebb :)


Egyébként úgy látszik Nóri cimkék iránti extrém érdeklődése nem egyedi dolog. Ezen az oldalon olyan babadolgokat lehet beszerezni, amik tele vannak rakva extra cimkékkel. Szerintem nagyon ötletes.

Lehet kapni cimkés játékokat:

Takarót:
És többek között könyvet is. Szerintem Nóri imádná ezeket :)

Nincsenek megjegyzések: