2011. október 11., kedd

Újdonságok: nem kérek, a fiók felfedezése, pá-pá és csücsül

A hétvégén sok új dologot csinált Nóri. A legújabb dolgok között van, hogy ha már nem kér többet inni eltolja magától a kezemben lévő poharat. Merthogy pohárból szoktuk itatni. Van csőrös babapohara, de elfelejetettem magunkkal vinni, mikor legutóbb Magyarországra mentünk. Emiatt otthon kanállal itattuk, majd folyamatosan próbálkoztunk pohárból itatni. Azóta már nagyon szépen iszik pohárból. Ha igazán szomjas egy csepp se megy mellé :)

A másik új dolog volt, hogy a pici szobában felfedezte az éjjeliszekrény fiókját. Nagy lelkesedéssel húzgálja ki és csukja vissza. Én pedig mindig ott állok mellette, hogy nehogy rácsapja az ujját... Tegnap már el is kezdte kipakolni...


A harmadik újdonság az integetés. Minden reggel kikisérjük Balázst a lifthez és integetünk neki. Nóri pár napja kezdett el integetni. Igaz nem kérésre csinálja, csak úgy magától, de határozottan integet :)

Tegnap pedig ismét egy mérföldkőhöz értünk. A délutáni alvása után szokás szerint bilire ültettem. Sikerült is bilibe pisilnie. Aztán hasra fordítva betettem a kiságyába, hogy kivigyem a bilijét és mire visszaértem már csücsült a kiságyban. Sajna nem láttam, hogyan ült fel, de tegnap játszás közben többször is majdnem sikerült neki.
Egyébkén imád ülni, de ez volt az első alkalom, hogy teljesen magától felcsücsült.

Nincsenek megjegyzések: