2011. október 13., csütörtök

Ismét indián nyár

Tegnap érkeztek Lénárdék Dublinba. Mint mindig, most is meghozták a jó időt :) Ennek örömére ma délután kimentünk Nórival a parkba.

Ücsörögtünk, nézelődtünk, Nóri nézte a fákat, a földre hullott leveleket... Én közben igyekeztem elhessegetni a rovarokat, amik körülüttünk legyeskedtek, illetve még egy PÓKOT (!!!) is megfogtam (a kezemmel!!!) és nagy szitkozódások ás néhány szívroham közepette eldobtam. Még az a szerencse, hogy csak egy minipók volt, nagyon pici. Azt ismételtem magamban, hogy ez nem is egy pók... Bár a 8 lába, meg az a nagy pókhasa nagyon arra utalt, hogy márpedig tényleg az. És komolyan mondom ezek a pókok olyanok, mintha sunyin vigyorognának a pofámba, hogy "úgyse mersz megfogni!". Többnyire igazuk is van, de most ezzel a fenevaddal megküzdöttem! Bár megfogadtam, hogy legközelebb nem ülünk a fa alá, ugyanis szerintem onnan pottyant ránk.


Nincsenek megjegyzések: