2011. október 14., péntek

Rohamosan fejlődik a baba és az első babajelbeszéd

Tényleg csak kapkodom a fejemet, hogy napról napra új dologgal lep meg minket Nóri. A héten már többször felült magától. Már stabilan csücsül. Ha felvesszük, elrugaszkodik és nyújtja a kezét ha jönni akar hozzánk.

Már jó pár hete öltözködéseknél húzza a kezét, ha valamit leveszünk róla, illetve dugja, ha valamit ráadunk.

Már mondani sem kell neki, hogy "csücsi". Ha csak tartjuk a kezünket, megfogja és felhúzza magát.

Ma ebédnél rájöttem, hogy kb. egy hete jelel, ha inni kér. Tudni kell, hogy az "inni" jelét úgy mutatom, hogy a kezemet a számhoz emelem és onnan elveszem és úgy teszek, mintha egy poharat tartanék. Közben szoktam kérdezni, hogy "inni?".
Múlt héten kezdett "integetni" evés közben. Én nem is értettem miért akkor integet (ha Balázst kikisérjük és mondjuk, csináljuk, hogy pá-pá, akkor nem szokott). De nagy örömmel konstatáltam a dolgot és biztattam, hogy "pá-pá". Ma vettem észre, hogy integetés közben a poharat nézi, kérdeztem és mutattam, hogy "inni kérsz?". Erre Ő lázba jött és mikor odaraktam a szája elé a poharat jókat kortyolt a vízből. Ekkor esett le, hogy nem integet, hanem az "inni" szót próbálja mutatni és inni kért. Az evés közben máskor is jelezte, hogy inni szeretne és tényleg szomjas volt, ivott.

Nincsenek megjegyzések: