2008. június 13., péntek

Péntek 13-a és Lisszabon

Leszavazták az itt "Lesbian Treaty" néven "elfajult" Lisszaboni Szerződést. Az írek "pofon vágták", "cserben hagyták" az EU-t -ahogy a nem kissé elfogult újságírók vélekednek. Azt hallottam, hogy a nagy kampányolások ellenére a szavazók száma elmaradt a várttól, pontos adataim sajnos nincsenek.

Na mindegy! Hagyjuk a politikát!

Nem tudom ti mennyire tartottatok a mai misztikus dátumú naptól, nekem eddig többnyire szerencsét hozott. Azzal kedődött a szerencse, hogy péntek lévén tesztet írtunk a héten tanultakból. A délelőtti órán én értem el a legjobb eredményt, így kaptam egy un. "Delfin (ez az iskolám neve) dollárt" amivel a szomszédos pub-ban egy ingyen italt válthattam ki :) -azt tudni kell, hogy egy korsó sör, vagy egy kosrsó cider (almabor) 5 euróba kerül... A suli után közösen átmentünk a pub-ba és megnéztük az olasz-román meccs végét. Az ingyen italra jogosító kupon után jött a második jó hír. Balázs hívott, hogy lenne-e kedvem vele menni New York-ba... Naná, hogy lenne! :) Július közepén ugyanis a zürrich-i irodába látogat és onnan New York-ba és ez utóbbi útjára én is elkísérem :) Mindezek után ért az igazi meglepetés! Tegnap este elküldtem pár fejvadászcéghez az önéletrajzomat és ma már fel is hívtak :) Egy marketing asszisztensi pozícióra keresnek franciául beszélő embereket. Hétfőn lesz az állásinterjú. Egy próbát megér! A munka érdekesen hangzott: a franciát és az angolt is kéne használni és az önéletrajzom tetszett nekik. Ha pedig nem sikerülne, akkor legalább szerzek egy kis tapasztalatot az itteni interjúztatásokkal kapcsolatosan! Egyébként nagyon meg voltam elégedve magammal, mert szinte mindent megértettem, amit a fejvadász mondott (angolul beszéltünk kb. 5 percet), pedig eléggé hadart. Több kérdést is feltett, még válaszolni is tudtam és egyszer sem kellett kellett visszakérdeznem :) Sikerélmény! :)

Na lássuk mit alkotnak a franciák és a hollandok! (a foci EB-n)

Nincsenek megjegyzések: