2008. június 8., vasárnap

Farmer's market

Tegnap este Greg (Nagy Gergő, volt Virgós kollégám), Eszter és én bementünk a városba a Floridita salsa klubba. Most nem volt olyan fergeteges a buli és nem is maradtunk nagyon sokáig, 1-kor értünk haza. Mindenesetre Greggel jókat beszélgettünk.

Megtudtam, hogy miden vasárnap vásár van a közeli People's Park-ban. Pont ott, ahol tegnap hevertünk. Reggel 10 körül ki is mentünk hármasban a Farmer's Market-et végigjárni.


Akadt itt mindenféle friss zöldség, gyümölcs, hal és készétel is. El is határoztuk Eszterrel, hogy jövő hét vasárnap innen hozzuk majd a reggelihez a péksüteményt és az ebédhez valókat.




Innen kisétáltunk a hullámtörő gát végébe. Most a déli oldalon sétáltunk, így a piros világítótoronyhoz lyukadtunk ki.


Vittünk most is távcsövet. Néztük a vitorlás hajókat, a várost, és Dun Laoghaire-t. Az időjárással ismét nagyon nagy szerencsénk volt. Elláttunk a Dublin-öböl északi végébe, Howth-ba. Annyira sütött a nap, hogy Greg le is pirult!


Este megint pazar naplementében gyönyörködhettünk:


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én mindig azt hittem, hogy tőletek keletre van a tenger, de a naplementéből ítélve nyugatra kell, hogy legyen. Hogy van ez?

Apu

Unknown írta...

Az első 5 kép láttám azt hittem, hogy itt jártatok St. Tropezben! A vásár, a kikötő teljesen ilyen.
Kár, hogy nem jöttetek!
:-(
Eni