2008. június 21., szombat

Bulik, búcsú és vendégek

Holnap utazik vissza Franciaországba az egyik osztálytársam, Jade. Ennek örömére (vagy éppen bánatára, merthogy nagyon sajnálta, hogy haza kell mennie) csütörtök este, néhány baráttal együtt elhívott egy pub-ba. A pub a városközponttól kb. 15 perc sétára van északon, a sulinktól kb. 5 percre. Nagyon hangulatos, tágas pub és diszkó egyben. Este 10 után minden korsó ital 3,5 euró (más helyeken 4,5-5 euró!) és a második emeleten van egy nagy tánctér :) Mióta itt vagyunk csak salsa bulikban voltam, úgyhogy nagyon élveztem a "hagyományos" bulit. Balázs sajnos nem tudott jönni, mert dolgozott, de helyette is táncoltam! Hajnali 3 körül értem haza, úgyhogy szégyenszemre másnap nem is tudtam bemenni a reggeli óráimra...

Péntek este ugyanezzel a társasággal volt házibuli, Jade-éknél. Saggartban laknak, úgyhogy megőszültem mire busszal kiértünk... Nagyon szép kis környék!
Balázs anyukája és Dodi is aznap este érkeztek, így igyekeztem időben hazaérni. Egy kis beszélgetés és barbeque-zás után Jade hazahozott autóval.
Balázs ment ki este a repülőtérre anyukájáék elé és onnan bérelt autóval jöttek haza.

Mintha csak a Jézuska járt volna nálunk, annyi ajándékot kaptunk Balázs anyukájáéktól. Hoztak nekünk ír whiskey-t (mert panaszkodtunk, hogy itt legalább háromszor annyiba került, mint otthon), csokis nápolyit (amilyenre a múltkorában vágytam), házi sütit (nyamm-nyamm!), könyveket és egy-egy nevünkkel hímzett szakács-kötényt.
Azt terveztük, hogy ma és holnap Dublin környékét látogatjuk meg. Sajnos ember tervez, a dublini időjárás pedig végez. Ma egész nap esett, csepegett, csepergélt, zuhogott, mikor milyen kedve volt. Szóval nem tudtunk a szabadba menni. Nem estünk kétségbe :) Bementünk a városba, meglátogattuk a Jameson whiskey múzeumot, valamint tettünk egy szép nagy sétát a városban.

Délután én még találkoztam Jade-del egy búcsú teára. Szegénykém nagyon el volt szomorodva, hogy elmegy és hogy ki tudja mikor látjuk egymást újra... Volt sírás, ölelkezés és nagy búcsú... Én is nagyon sajnálom, hogy elmegy, de én önző dög vagyok, mert inkább magamat sajnálom... Kivel megyek ezek után bulizni?... Balázzsal, tudom! De ő nem szeret táncolni... Ezúttal invitálok minden kedves olvasót, aki szeret táncolni, hogy szóljon és megyünk! :)

Nincsenek megjegyzések: