2009. június 13., szombat

A hét meglepétesei: epertorta és zongora

Andróéktól és Szilvitől múltkor kaptunk ajándékba egy csoki-fondue készletet, amit ezennel fel is avattunk. Ennek alkalmából Eszter vett finom, friss epret és banánt. Ezeket mártogattuk az olvadt, tejszínnel higított és portói borral bolondított csokoládéba:
From Dun Laoghaire

From Dun Laoghaire

From Dun Laoghaire


Annyi eper maradt még ezután is, hogy Eszter elhatározta, hogy meglep engem egy epertortával, mivel pont a napokban emlegettem nagynéném, Szilvi gyümölcstortáit, amik a kedvenceim közé tartoznak.
Ez lett az eredmény:
From Dun Laoghaire


Hát mit mondjak, nagyon finom volt! :) Rögtön két szeletet ettünk belőle fejenként.

Nem csak Eszter lepett meg engem. Én is megleptem őt egy előrehozott születésnapi ajándékozással. Egy négy hetes keresés-kutási projekt után kiválasztottam egy elektromos zongorát és meg is rendeltem. A házhozszállítást az iroda címére kértem, nehogy Eszter vegye át véletlenül :)
Ma elküldtem Esztert egyedül vásárolni a Tesco-ba, arra hivatkozva, hogy ügyeletes vagyok, így nem tudok vele menni. Eközben Ciaran kollégám az autójával elhozta a zongorát. Gyorsan összeszereltük, nem volt vele gond. Ikea-stílusú a szerkezet: 5 darabból áll az egész, amit 10 csavar tart össze. Egyedül egy csavarhúzó kell az összerakáshoz.
Bejött a meglepetés: Eszter majd' elájult! :) Miután magához tért, 3 órát zongorázott egyhuzamban. Nagyon tetszik neki! Én magam meg gyönyörködök a játékában. Mindketten jól jártunk :)

From Dun Laoghaire


Igen nehéz volt titokban tartani ezt a projektet, mivel mindent meg szoktunk beszélni, a nagyobb kiadásokat meg főleg. Ez ráadásul nem csak egy hangszer, de bútordarab is egyben, úgyhogy elég nagy rizikót vállaltam azzal, hogy Eszter nélkül választottam modellt és színt. Szerencsére elég hasonló az ízlésünk, úgyhogy nem lőttem mellé.

Akit érdekelnek a technikai részletek:
From Dun Laoghaire

ez egy Yamaha Clavinova CLP320-as modell. A felső kategória belépő modellje, súlyozott billentyűkkel és 128 hangos polifóniával. A hangját a csúcskategóriás Yamaha CFIIIS versenyzongorától örökölte.

Az epertortából már nincsen sok, de biztos vagyok benne, hogy ez a zongora évekig fog szolgálni minket.

Nincsenek megjegyzések: