2009. április 20., hétfő

Gyalogköd

Teljes erőbedobással készülök az angol nyelvvizságra. Megint rájöttem, hogy mennyire szeretek tanulni. Sajna elég ramaty a memóriám, így edzeni kell: elolvasom az adott anyagot, kiemelem a lényeget, kijegyzetelem, átolvasom, felmondom, aztán Balázs kikérdezi tőlem és ami nem megy, azt még ezerszer átismétlem. Szóval magolok rendesen. Azt hiszem megegyezhetünk, hogy egyfajta mazochizmussal állok a tanuláshoz, de nem bánom :)

Ma volt az első olyan tavaszi nap, hogy annyira meleg volt, hogy elég volt egy (!) pulcsit felvenni. Biztos röhelyesen hangzik, de egy cseppet sem vicces, sőt! Megőrülök, hogy a ruháim 70%-át nem tudom hordani, mert nem felelnek meg az itteni időjárásnak. Most jövök rá, hogy otthon nem becsültem eléggé a meleg tavaszi napokat és azt, ha néha el kellett pusztulni a 35 fokban.

Mindenesetre kihasználtam a mai meleg időt és kimentem sétálni. Ki tudja mikor lesz ilyenben legközelebb részem... asszem majd csak akkor, ha hazamegyek. A tenger felszínén gyalogköd úszott. Olyan szép volt! Csináltam pár fotót:

From Dun Laoghaire

From Dun Laoghaire

From Dun Laoghaire

From Dun Laoghaire


A múltkori házibuli alkalmával Beától és Gavin-től kapott virág így kinyílt egy hét alatt:
From Dun Laoghaire

Nincsenek megjegyzések: