2011. szeptember 23., péntek

Megérkezett a járóka, új kaják és a végtermék rendeltetésszerű landolása

Avagy az eddigi leghosszabb és talán legzavarosabb bejegyzés címe. De mindjárt tisztázom a dolgokat!

Nagyon izgalmas hetünk volt. Nóri egyre többet van négykézláb és nagyon tetszik neki. Egyelőre csak ringatja magát négykézláb.


Gondolom ebből lesz majd előbb-utóbb kúszás. Örültem is, hogy megérkezett az üzletbe a megrendelt járókánk (playpen). Ma el is mentünk érte.


A héten Nóri sok új kaját evett. Megkósolta az olaszos paradicsomos húsgombócot, a répafőzeléket, a krumplifőzeléket, a resztelt májat és kapott kis kóstolót a palacsintából, illetve a pirított krumpliból is. Minden nagyon tetszett neki, de a legnagyobb sikere a főzelékeknek és a májnak volt. Rájöttem, hogy a hagymás-pirospaprikás dolgok a kedvencei. Mindent úgy készítek el neki, mint magunkak, csak kevesebb sóval és cukorral.

Ha már a kajáknál tartunk, mesélek kicsit a kajálásokat követő végtermékekről is. A héten vettem Nórinak egy pici bilit. Minden ébredéskor ráültetem. Eddig nem nagyon szerette: pár percig elvolt rajta, de utána sírt. Nem is erőltettem a dologot.
Ma Balázs szabin volt és délután voltunk kint ebédelni és sétálni. Mikor hazaértünk, tisztába tettem Nórit és láttam, hogy csak pisi van a pelusban, azaz a délutáni kakilásra még nem került sor. Megint ráültettem a bilire és ezúttal tök jól elvolt rajta.


Barátkozott a dologgal. Kb. 5 perce ülhetett rajta, amikor már kicsit untam a dolgot és le akartam róla venni, de hallottam, hogy valami csurran cseppen a bilibe. Belepisilt :) Majd pár perccel később a kaki is megérkezett. Nagyon büszke voltam rá. Persze tudom, hogy csak az időzítés volt szerencsés, de akkor is. 7 hónaposan és 27 naposan sikerült a bilibe pisilnie és kakilnia. Továbbra is próbálkozunk majd kitartóan. Egyébként nem az a cél, hogy szobatiszta legyen, csak szeretném, ha minél hamarabb megismerkedne és megbarátkozna a bilivel. Mivel még nem tud menni, sőt ülni sem tud egyedül, így tudom, hogy nem lenne reális elvárás a szobatisztaság, de ez egy út, amin elindulunk, aztán ha nagyon nem megy, legfeljebb visszafordulunk :)

Végül megosztanék veletek még egy videot. A héten fürdés közben készült:

Nincsenek megjegyzések: