2011. szeptember 27., kedd

8 hónapos

Pontosan ma 8 hónapos Nóri baba. Jól van a babucika. Múlt héten csinált pár új dolgot, amiket korábban elfelejtettem említeni. Egyszer "pápázott" már Balázsnak. Akkor tényleg úgy tünt, hogy érti és tudja miről van szó, de azóta sem csinálta. A másik, amit viszont azóta is csinál: a nyelvöltögetés :) Már régóta mutogatom neki a saját nyelvemet és próbáltam őt is rábírni, hogy dugja ki, de eddig soha sem utánzott. Múlt héten viszont mikor nyújtogattam a nyelvemet, Ő is csinálta utánam. Azóta elég, ha csak megkérdezzük, hogy hol a nyelve és már nyújtja is ki :)


Az evéssel az utóbbi napokban voltak gondok. Ebédre csak a krumplit eszi meg. Krumpli minden formában: főzelékként, összetörve, krumplipüréként, paprikáskrumpliként stb. De bármi mást próbálok adni neki, pár falat után nem eszik többet. Aztán ha kap valami krumplisat, abból eszik rendesen. Kicsit el vagyok keseredve, mert az utóbbi napokban olyan sokféle kaját próbáltam már neki adni, de nem volt sok sikerük. Még szerencse, hogy reggelire és vacsorára megeszi a szokásos kajáit (babamüzli, gyümölcsök stb.). Remélem ez csak valami átmeneti finnyásság.

A bilizésről írtam már. Továbbra is kitartóan próbálkozunk. Már többször sikerült belepisilnie, kakilnia. Majd meglátjuk lesz-e belőle rendszer vagy sem.

Ma este nagyon tetszett neki a fürdés :) Egyébként is imád fürdeni, de most különösen élvezte a pancsolást. Még sikongatott is!

2 megjegyzés:

Szilvi írta...

Szia Eszter, Csajbókné Szilvi vagyok. A férjemmel élek Dublinban. Múltkor kutakodtam egy kicsit a neten a Dublinban való szüléssel kapcsolatban, amikor ráakadtam a blogotokra. Nórika születésétől kezdtem el olvasni, nem tudtam abbahagyni és egy este végigolvastam minden bejegyzésedet a jelenig! Borzasztó édes Nórika, nagyon-nagyon aranyos! Szeretnék nektek sok boldogságot kívánni a jövőben is és sok-sok örömet! Szerintem eszméletlen jó anya vagy (szülők vagytok)!
Puszi!
Szilvi

Eszter írta...

Szia Szilvi!
Jajj de aranyos vagy! Köszönjük szépen a kedves szavakat! Örülök, hogy találtál hasznos dolgokat a blogunkon :)
Terveztek babát?
Ha lenne kérdésed az itteni terhesgondozással kapcsolatosan, írj nyugodtan, a címem: szaboeszterkatalin (kukac) gmail(pont)com! Nagyon szívesen válaszolok! Puszillak!