2012. június 11., hétfő

Laza hétvége: kozmetika, vásárlás, Apák napja

Megint jó kis hétvégénk volt! Szombat délelőtt bementünk a városba. Én elmentem Katához, egy kis kényeztetésre :) Olyan jól esett az arckezelés, igazi testi-lelki feltöltődés volt. Kaptam ajnádékba egy ultrahangos kezelést is, aminek az eredményét még ma is érzem :) Teljesen kisimult és feltöltődött az arcom.
Balázs közben elvitte Nórit sétálni a St. Stephen's Green parkba és aztán a bevásárlóközpontba csavarogni. Később én is csatlakoztam hozzájuk.

Vettünk pár dolgot: Nórinak biciklis ülést (Balázs bicójára), nekem pedig egy Zumba játékot a Wii-re :)

Ebéd után Nórit tisztába tettem és megszoptattam. Különösebb komment nélkül néhány fotó a szoptatós szobáról, illetve egy mama-baba mosdóról.




Vasárnap kimentünk a parkba. Olyan szép idő volt. Nóri rohangált, labdázott és gyümölcslevet ivott :)


Aztán délután Balázs felszerelte a biciklijére Nóri ülését és lementünk kipróbálni. Mit mondjak?! Nórika imádta a bicózást. Kacagott, kurjongatott és amikor Balázs megállt mutatta, hogy "még" :)


Vasárnap megünnepeltük az Apák napját. Bár hivatalosan június 17-én lesz, de Balázs pénteken utazik USA-ba, így előre hoztuk a felköszöntését.

Kapott tőlünk egy kis ajándékot és az egyik kedvencét, Sacher tortát sütöttem neki:


Mivel nem szerettem volna egyedül lenni Nórival, amíg Balázs az USA-ban lesz, így szerdán érkezik hozzánk apukám :) Úgy néz ki, hogy nyáron nem utazunk haza. Inkább a nagyszülőket hívtuk ki. Így júliusban majd anyukám jön hozzánk, augusztusban pedig Balázs anyukájáék jönnek.

Nincsenek megjegyzések: