2012. február 2., csütörtök

Napirend 1 évesen

A napirendünk most szerintem épp változóban van, majd később elmagyarázom, hogy miért, de most még így néz ki egy napunk: Nóri 7-fél 8 között ébred és ébreszt minket. Balázs egy hős és Ő szokott felkelni hozzá. Kicseréli a pelusát, ad rá meleg ruhát, ad neki reggelit. 8:30 körül aztán én is kikecmergek az ágyból és Balázzsal reggelizünk. Majd miután Ő elmegy dolgozni, én rendbe veszem Norcit.
10-11 között tízóraizik, majd 11 és dél között elalszik. Ilyenkor 1-1,5 órát alszik. 1 körül ébred, utána közösen ebédelünk. Ebéd után, ha az idő engedi, sétálunk vagy vásárolunk. Majd 3-4 között uzsonnázik és 4-5 körül megint alszik 1-1,5 órát. 6-kor szoktam ébreszteni, ha addig magától nem ébred fel. 7-kor Balázs megérkezik a munkából és közösen vacsizunk. Ilyenkor Balázs átveszi a stafétát és Ő szórakoztatja Nórit. 9 körül fürdetjük és mostanában fél 10-10 között alszik el.
Napközben kétszer szopizik az elalvások előtt és még egyszer este lefekvés előtt.

Az éjszakáink mintha rendeződnének. Mióta írtam a nem-alvásunkról, javult a helyzet. A múltkori álmatlan estét követően még két ilyen éjszakánk volt, majd magától elmúlt a dolog és most 2-3 alkalommal ébred. Ebből kétszer szopizik, egyszer pedig "csak" visszaringatom.

Szerintem hamarosan változik ez a fenti napirend, ugyanis mostanában délelőtt egyre később alszik el, mintha átállna a napi egyszeri alvásra. Ami ebben a korban teljesen normális is lenne. Viszont most még mindenképpen kétszer kell aludnia, mert olyan álmos, nyűgös elalvások előtt, hogy nem tudnám őt ébren tartani.

A mai reggel egyébként ajándék volt: 8-ig aludt a kisasszony, így mi is többet alhattunk. Milyen kis apróságoknak örül az ember?... Egy óra alvás ilyenkor bizony mondom néktek aranyat ér! :)

Nincsenek megjegyzések: