2008. február 28., csütörtök

Izgi, izgi...

Ez az albérlet-dolog meglepő módon Balázst jobban lázba hozta, mint engem. Azért meglepő számomra ez, mert Balázs sokkal nyugodtabb, higgadtabb személyiség, mint én, de úgy látszik a költözés és az új otthon megtalálása rá nagyobb hatással van, mint rám. Szegénykém nem tudott aludni és hajnalban ezen gondolkodott.. hogy majd mit kell még beszereznünk, mit hova teszünk majd, kiket hívunk meg stb. Olyan édes :)

Amíg Ő az új lakáson filozofált, én mélyen aludtam és a Szilvuplében salsáztam Clauval (??? :) és a buli végén Nico vitt haza kocsival anyuékhoz, akik a 4-es 6-os vonalán laktak Terenyén és otthon voltam.

Tegnap megtaláltam néhány családi fotót a gépen anyu tavalyi szülinapjáról és hát azért elszolrult a szívem egy icipicit,... de márcuisban Kinguék (hugomék) jönnek majd meglátogatni, és áprilisban, amíg Balázs csapatot épít a svájci Alpokban, én hazamegyek anyuékhoz. A pontos dátumot még nem tudom, de 1-2 héten belül kiderül (majd úgyis írok még errő)l.

Kezdődik a nap! Szeretnék ma bemenni a városba, mert a múltkor sok leárazást láttunk és Balázs tett egy óvatlan ígéretet: azt mondta, hogy egy egész napot szánunk majd shoppingolásra :) Aki ismer, az tudja, hogy annyira nem vagyok oda a vásárolgatásért, de sok szép ruhát láttam jó áron, ami igen csábító. Szóval Balázs még nem tudja a mai programot, úgyhogy megyek is és számonkérem az ígéretét... ;)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Balázs! Soproni Ászok van? :) B

Unknown írta...

Haha! Soproni nem nagyon van. Annál több Guinness, Kilkeny, meg némi Carlsberg és Heineken van ;)

Névtelen írta...

Hali! Szerintem is az általatok választott albi volt a legszupibb! GRATULA!!! Örülök, hogy lesz mivel elfoglalnod magad, míg Balázs húzza majd az igát! Ezúton is puszilunk titeket: nővéred és kicsi Livi
U.I.: Az ingeket illetően, lehet, hogy Balázs Dublinban színtévesztő lett???!

Névtelen írta...

Amire hazajöttök, akkora Terenyéig ér a 4-6-os, bár akkor már én leszek a főpolgármester:)))