2012. május 2., szerda

Nórika lépeget

Már nagyon vártam, hogy Nóri elkezdjen járni. Úgy gondoltam, hogy ilyenkor már babakocsi nélkül fogunk sétálni, de nem sieti el a kisasszony a dolgokat.

Már kapaszkodás nélkül feláll és kapaszkodva nagyon magabiztosan lépeget. Ha nincs semmi, amibe kapaszkodni tudna, akkor négykézlábra veti magát és mászik. Pár napja 1-1 lépést tett önállóan a bútorok között. Próbáltam a kezemet nyújtva csalogatni, de nem volt sikerem. Csak akkor lépeget, ha biztos a dolgában.

Ma pedig végre több lépést is tett:



Délután azt játszotta, hogy megfogta a labdát, majd eldobta és eltotyogott érte. Felvette és ismét eldobta. Ez annyira tetszett neki, hogy fél óráig ezzel szórakozott. Én ennek persze nagyon örültem. Végre hátra dölhettem és lógathattam a lábamat egy kicsit :)

Egyébként ma nagyon enyhe időnk volt. Délutánra még a nap is kisütött, úgyhogy voltunk a parkban és a gátnál is. Nóri nagyon édes: a parkot már messziről felismeri és sikongat, keze-lába jár. Alig várja, hogy kivegyem a babakocsiból és már indul is. Általában a hinta a cél. Imádja! Csak akkor van bökkenő, ha épp foglalt. Olyankor nagy sírásba kezd. Persze ilyenkor elterelem a figyelmét. Szoktunk mászókázni, sétálgatni, a földön mindenféle "kincset" -fadarab, kavicsok, levelek- megvizsgálunk és felszedünk. De minden út a hintához vezet :)

Nincsenek megjegyzések: