2010. augusztus 10., kedd

Nyaralás Magyarországon

Tegnap este érkeztünk meg az otthoni látogatásunkból. Mint mindig, most is nagyon jól éreztük magunkat otthon a családainkkal, barátainkkal. Mivel valószínű, hogy idén már nem tudunk többet hazalátogatni, próbáltunk mindenkit belesűríteni a programunkba, de sajna így is kimaradtak páran...

Nagyon jó volt otthon lenni. Legszívesebben vissza se jöttem volna! Szívem szerint az egész nyarat anyukámékkal tölteném. Olyan jól éreztem magamat otthon. Sokat beszélgettünk, finomakat ettünk. Nagyon jó volt a családdal tölteni egy kis időt.

Tegnap késő este érkeztünk haza és én elővigyázatosságból a mai napot is kivettem szabinak, így tudtam kicsit pihenni mielőtt visszamegyek dolgozni. Ma délután megyünk majd az első kórházi vizsgáaltunkra. Nagyon izgi! Ha a kis manónk nem szégyenlős és megmutatja magát, akkor ma kiderült, hogy kislányt, vagy kisfiút várunk. Én igazából nem bánom, ha fiú, ha lány, csak egészséges legyen. Balázs viszont azt hiszem kislányt szeretne :). Mindig lányként emlegeti a babát és bár már mondtam neki, hogy ne élje túlságosan bele magát, hogy lányunk lesz, mert akár fiú is lehet. Azt mondta, hogy nem baj, ha fiú lesz, mert "akkor majd vigyáz a húgára" :)

Gondolkoztunk, hogy a baba születése előtt elköltözünk egy nagyobb, három szobás lakásba. Egész pontosan én szerettem volna, ha nagyobb helyre költözünk mielőtt a baba megszületik. Balázs azonban nagyon szereti a mostani albinkat és szerinte még hármasban is bőven elférünk itt, ezért Ő nem szeretne költözni.
Én azért néztem a neten néhány három szobás lakást itt a környéken, de az elmúlt hetekben nem volt időnk ezzel foglalkozni, így sokat közülük már kibéreltek. Egyelőre várok, hátha találok a piacon új hirdetést, ami szimpatikus lesz. Ha pedig semmiképp sem jön össze a költözés, akkor maradunk és átrendezzük a lakást.

Lassan írunk egy listát, hogy miket kell beszereznünk a kisbabának és elkezdjük beszerezni a különböző babaholmikat.

UPDATE: Elmentünk a vizsgálatra, a megbeszélt időpontra, azonban közölték velünk, hogy törölték az összes vizsgálati időpontot a mai napon és "nem sikerült erről mindenkit értesíteni". Mehetünk vissza holnap reggel...
Nagyon felháborító és Esztert nagyon felzaklatta a dolog. Már nagyon készültünk erre a vizsgálatra és most hoppon maradtunk. -Balázs

Nincsenek megjegyzések: