2012. szeptember 4., kedd

Me time

Az utóbbi napokban sok idő jutott magamra. Meg kell mondjam, nagyon jól esett hosszabb időt is egyedül lenni. Csak magammal. Jó volt babakocsi nélkül mászkálni a városban. Egy kicsit elvegyülni a dolgozó emberek tömegében.

Az úgy volt, hogy hétvégén elmentem Katához kozmetikára. A szokásos gyantázás mellett volt most arckezelés is és mivel nemsokára indulunk nyaralni feltetettem 3D-s szempillákat is. Ez utóbbiak azért jobbak, mint a sima műszempillák, mert Kata egyesével ragasztja őket az eredeti szempillákhoz, így egyrészt sokkal tartósabbak. Másrészt természetesnek tűnnek. Egész pontosan olyan, mintha szempillaspirállal lenne a szemem kifestve. Nekem nagyon tetszik :) Katáról már többször meséltem. Ha jól számolom már 4 éve járok hozzá. A kozmetikája a belvárosban, a Christ church mellett található, ha szépülni szeretnétek, vagy egy kis kényeztetésre vágytok megfizetethető áron, akkor csak ajánlani tudom.

Kedd délután pedig a Buff Day Spa-ban voltam, ez a Grafton Street-en található. Ez utóbbit Balázstól kaptam szülinapomra. Egy lávaköves testmasszázson, valamint manikűrön és pedikűrön voltam. Az előző valami isteni-fantasztikus-frenetikus volt. Szavakba nem önthetem mennyire jól esett és hogy mennyire szükségem volt már rá. A masszőr csaj nagyon profi volt. A manikűrtől, illetve a pedikűrtől nem dobtam el az agyamat. A nővérem százszor szebben megcsinálja a körmömet :)
A hely amúgy nagyon igényes. A recepciós körbevezetett az elején. Adott egy fürdőköpenyt és egy pár papucsot. Átöltöztem, majd leültem a váró résznél, ahol ki vannak készítve női magazinok. Lehet csinálni teát, vagy kávét. Pár perc várakozás után jött is a masszőröm, aki bemutatkozott és egy kis szobába bevezetett. A teljes testmasszázs 90 perc volt és mivel ajándék volt, az ára titok :) De a honlapon megnézhetitek az árakat is. Masszázs esetén használható a szauna és egy ún. "tranquility room". De az egész hely elég csendes, nincs duruzsolás, vagy beszéd. Figyelnek az ügyfél kényelmére (tőlem kb. 3-szor kérdezték meg, hogy kérek-e valamit inni és hogy minden rendben van-e). Tényleg a kényeztetés és a szépítés a cél. Ha minden jól megy 5 hét múlva megint megyek :)

Nincsenek megjegyzések: