2008. május 8., csütörtök

Tegnapi koncert es egyeb infok

A tegnapi koncert egyszeruen zsenialis volt!
Este 8-kor kezdodott a National Concert Hall-ban. Iskola utan talalkoztam Balazzsal, beultunk vacsorazni a Limon nevezetu palacsintazoba, majd nem keves kaloriat magamba tomve elindultunk a koncert helyszinere. Fel oraval a koncert kezdese elott odaertunk. Az epulet nagyon szep, felujitott, de klasszikus stilusban berendezett. Kivaltottuk a jegyunket (merthogy Balazs interneten keresztul vette meg a jegyeket) mi a legolcsobb jegyeket vettuk meg, igy eredetileg a zenekar mogott ultunk volna, de kiderult, hogy keves jegy fogyott el, igy jobb helyre kerultunk :) a jegy kb. ketszerese lett volna a mienknek es igy a zenekarral szemben foglaltunk helyet. Nyolc ora elott tiz perccel meg alig voltak a teremben, aztan lassan kezdtek beszivarogni az emberek, de igy is sok szek maradt uresen (kb. a terem fele). A koncert eleg pontosan keztodott, 5 perc keses lehetett.
Nagyon jol enekelt Dee Dee... tenyleg fantasztikus a hangja es az eloadasmodja, brilians volt! A zenekar jazz-t jatszik es eleg vegyes a tarsasag, vannak Rio-bol, Szenegalbol, van egy norveg stb. Volt ket vendeg enekes is, nagyon jo hangulatot teremtettek. Az utolso szamkor mindenki felallt a teremben es tancra perdult, ennek a tanujakent jottem ra arra, hogy miert nincs igazan tancos szorakozohely Dublinban... A ritmus es a tanc fogalma eleg tavol all a helyiektol, bar ez akkor, ott abban a hangulatban senkit sem erdekelt tulsagosan (meg engem sem :). Kicsit tobb, mint ket orat zeneltek.

Ma angol orara egy kis prezentaciot kellett kesziteni a hazankrol. A tobbiek az adott orszagrol, vagy szulovarosukrol beszeltek (foldrajzi elhelyezkedes, nepesseg, tortenelem, szokasok stb.) En nem egy szokvanyos temat valasztottam, ugyanis ugy dontottem, hogy a "hires" magyar tudosokrol, felfedezokrol fogok beszelni. Balazzsal este a koncert utan osszeirtunk nehany magyar felfedezest ill. talalmanyt es ma ezeket mutattam be az osztalynak. Szo volt a Rubik-kockarol, telefonkozpontrol, golyosostollrol, szamitogeprol, tranzformatorrol (na ezt nekem is meg kellett tanulni, hogy mi is... de jo volt, mert Balazs mindenrol tartott egy kis prezit... de a hidrogen bomba kornyeken elvesztettem a fonalat). Mindenesetre az osztalytarsak nagyon erdeknek talaltak az informaciokat es azt hiszem tetszett mindenkinek a nem szokvanyos temafelvetes.

Orommel olvastuk sokatok levelet, melyekben erdeklodtok felolunk, probalok ezuttal is a kerdesitekre valaszolni.
Meg a mult hetvegerol annyit, hogy en nem vezettem az autot, de ennek csak az volt az oka, hogy Balazs neven bereltuk es nem akartam kockaztatni, hogy ha epp en ulok a volannal es tortenik valami baj, akkor vonjak ot felelossegre.
A bal oldalon valo vezetes nem okozott Balazsnak kulonosebb gondot, egyedul az index es az ablaktolro helyet volt nehez megszoknia (mert ezek fel vannak cserelve, szo szerint idezem: "a kezeloszervek pozicioja fel van cserelve" - ez olyan "Balazsos", ugye?! Olyan edes amikor ilyeneket mond... en ilyen szoszerkezetet akarva sem tudnek kitalalni). Szoval, vicces volt, amikor az autopalyan elozeskor kover gazt adott a kocsinak, majd megszokott modon nyult a bal oldalra az indexhez es bekapcsolta es erre az ablaktolro beindult :)

Nincsenek megjegyzések: