2008. május 7., szerda

Tavasz, ki tudja meddig?...

Meg ma is szep ido van, minden reggel meglepeteskent er, hogy milyen szepen sut a nap es hogy milyen meleg (23 fok korul) van. A szep idot kihasznalva nemsokara megyek is es setalok egy kicsit a varosban.

Tegnap delutan, ket ora kozott a ket oras szunetemben elinteztem a PPS szamot, ez olyasmi, mint otthon a TAJ szam. Ez szukseges, ha orvoshoz megyek, vagy ha munkat vallalok stb. Minden szukseges iratot leadtam es kb. 10 nap mulva kipostazzak.

Ma este megyunk majd Dee Dee Bridgewater koncertre, mikor otthon felepett sajnos lemaradtunk rola, ugyhogy nagyon orultem, mikor lattam a neten, hogy itt is fellep.

Kepzeljetek, reggel iskolaba jovet vettem DART jegyet es a sorba beallva lattam, ahogy egy bacsi, aki epp megvette a jegyet az egyik kezeben a reggeli kavejat tartja, a masikban a penztarcajat fogja, a jegyet probalja elrakni, kiejtett a nagy siettsegben egy koteg papir penzt... Gyorsan felkaptam es utana vittem... Huuuu nagyon megdobbent, hirtelen meg sem tudott szolalni... Egyebkent amikor lattam, hogy kiesik a penz a szebebol, azt hittem, hogy csak egy 20 euros penzjegy, de amikor felvettem, vettem eszre, hogy ez egy koteg penz... Na mindegy, Eszter mai jo cselekedete is megvolt!

Ugy orulok ennek a szep idonek :) Remelem sokaig megmarad! Tavaly nyaron 4 meleg nap volt, egyebkent vegig esett az eso... Most mindenki csodalkozik, hogy mi ez a jo ido?!... Megyek is ki a szabadba!

Nincsenek megjegyzések: