2014. február 16., vasárnap

Valentin-nap képekben

Azt hiszem utoljára 16 éves voltam, amikor megünnepeltük Balázzsal a Valentin-napot. Pontosan emlékszem arra a nem kicsit használhatatlan bögrére, amivel megleptem őt. Két bögre egy szívet alkotott, amikből inni lehetetlenség lett volna. Na de nem is ez volt a lényeg ugye, hanem az, hogy fülig szerelmes voltam és végre volt kivel ünnepelnem ezt a jeles napot. Én vörös rózsát kaptam, amit aztán kiszárítva évekig őrizgettem.

A következő évben már eszünkbe sem jutott ezt az ünnepet tartani és azóta sem hiányzott az életemből. Még az angolszász környezet sem tudott nagy befolyással lenni erre a dologra. Viszont, Nóriéknál az oviban egész héten erről volt szó.




Rengeteg szívecskét szineztek, festettek, kidekorálták a termet, készítettek képeslapot, sütöttek szív alakú kekszet. Arról nem beszélve, hogy az üzletek polcain is mindenhonnan a szerelmes macik, madarak, szívek köszöntek vissza és Nóri kérdezgette, hogy ezek mik. Szóval megadtam magamat a Valentin-napi őrületnek és itthon is készítettünk néhány díszt.

A dínók is szerelmesek... :)

Ezt a képeslapot készítettük Balázsnak

"Love bugs"
Norci két remekműve: csupaszív pillangók és hernyó

Közben meséltem Nórinak a Valentin-napról, amit Ő azóta is "Palentina-nap"-ként emleget (összerakta a Bálint-napot a Valentine's Day-el).

Nóri és a szívecske koszorú
Nem kis meglepetésemre határozottan  élveztem a készülődést, de a legjobban annak örültem, amit Nóritól kaptam Valentin-nap reggelén. Öltözködés közben azt mondta nekem, hogy "Te vagy az én imádatos hercegnőm!" -hát azt hiszem kívánni sem tudtam volna ennél szebb vallomást :)

Nincsenek megjegyzések: