2012. augusztus 14., kedd

Kinga és Nándi látogatása

Hugom, Kinga és barátja Nándi múlt szerda este érkeztek hozzánk látogatóba. Tegnap délután sajna már mentek is haza, de ez a pár nap is nagyon jó volt velük! Nagyon örültünk nekik. Rég nevettem ilyen sokat, ilyen önfeledten :) Hiába, a család mindig jó hatással van rám!

Szerdán késő este érkeztek hozzánk. Csütörtökön bementek Balázshoz a Google irodába. Balázs körbevezette őket az új épületükben és bent is ebédeltek vele. Délután bementek a városba. Este sokáig beszélgettünk.

Pénteken Balázs szabin volt és mivel gyönyörű időre ébredtünk, reggeli után elautóztunk Killiney-be. Ez pár percre van tőlünk délre. Már régóta terveztük, hogy megnézzük a Killiney Hill Park-ot. Mert bár nagyon közel van hozzánk, eddig nem jártunk ott. A parkban van egy játszótér és egy kilátó is. A játszóteret ezúttal csak távolról néztük meg, inkább kisétáltunk a kilátóhoz. A kilátó pár perc kényelmes séta a parkolótól, babakocsival is könnyen megközelíthető. A kilátás pedig pazar:

Találkoztunk egy helyi bácsival, aki azt mondta, hogy hetente egyszer lehet látni, ahogy a kenusok közelében úsznak a delfinek (nem is tudtam, hogy vannak erre delfinek!). Illetve évente néhány alkalommal lehet látni innen a Wales-i hegyeket is, ha alacsony a páratartalom.

Délután a gáton sétáltunk.

Este pedig átjött Ella, hogy vigyázzon Nória, amíg mi bementünk a városba az Arlington Hotelbe vacsorázni. Itt minden este hagyományos ír zenét játszanak és este 9-től ír tánc is van. Mi előre foglaltunk asztalt, de az online foglalásnál valami hiba történt és nem voltunk előjegyezve :( Így nem közvetlenül a tánctér előtt ültünk, de szerintem így is jól szórakoztunk :) Az utolsó DART-tal jöttünk haza, így majdnem éjfél volt mire hazaértünk. Nóri gond nélkül elvolt Ellával és simán el is aludt magától.

Szombat délelőtt itthon voltunk, főztünk, a Wii-n játszottunk :) Délután pedig ismét Killiney felé vettük az irányt, de ezúttal a tengerpartra mentünk. Egy kicsit szeles idő volt, aminek Balázs kifejezetten örült, mert így Nándival tudtak sárkányt eregetni. Mi csajok homokoztunk, kavicsokat gyűjtöttünk. Nórinak nagyon tetszett, végig egyedül játszott. Nagyon élvezte a tengerpartot :)

Vasárnap délelőtt ismét lazulós program volt itthon. Délután elmentünk az egyik közeli driving range-re. Ez olyan golfpálya, ahol ki lehet próbálni a golfozást, illetve lehet tanulni, gyakorolni. Az igazi nagy golfpályákra nem lehet csak úgy besétálni. Először a driving range-en kell megtanulni az alapokat és egy bizonyos szint után lehet kérni a klubba a felvételt. Mi persze csak szórakozni járunk ilyen helyre, mert nem értünk hozzá. De szórakozásnak első osztályú :) Azt hinné az ember, hogy ez egy könnyű, egyszerű sport. Hát nagyon nem az! Már a labdába ütni is komoly kihívás. A driving range-re bárki bemehet. Ütőket adnak és 8-10 euróért kapunk egy vödör (100 db) golflabdát, amivel lehet próbálkozni.

Nándika egyébként nagyon tehetségesnek bizonyult. Hamar ráérzett a dologra és jól ment neki. Mi többiek csak próbálkoztunk. Általában a labdát sem sikerült eltalálni, nem hogy célozni! A fenti képen jól látni, ahogy az ütés után kémlelem a tájat, hogy vajon merre repülhetett a labda, ami ugye még mindig ott csücsül a lábam előtt :)

Hétfőn elmentünk még vásárolni, majd Kingáék összepakoltak és késő délután indultak ki a reptérre.

Nagyon örültünk, hogy eljöttek! Igazi feltöltődés volt nekem, hogy velük lehettem. Remélem hamarosan ismét jönnek majd :)