2012. augusztus 19., vasárnap

A hetünk és a hétvégénk képekben

Balázs Zürichbe repült hétfő reggel, így Nórival kettesben maradtunk a héten. Tartottam ettől a pár naptól, de nagyon jól telt a hetünk! Nóri egy kisangyal volt! A legtöbb estét átaludta, egy-egy alkalommal felsírt, de amint visszafektettem az ágyába, már aludt is tovább. Minden nap fél 8 körül ébredtünk, így tudtam pihenni. Délelőtt és délutánonként is kimentünk sétálni. Gyorsan teltek a napok és pénteken már jött is haza Balázs.

A bevásárlóközpontban egy csomó pici pénzbedobós járgány van. Nóri eddig tartott ezektől, most viszont egyre jobban érdeklik ezek. Thomas-szal legalábbis már barátkozik :)


Írtam, hogy egy csomó cuccot vettem Nórinak a leárazásokon. Ezt a kis fürdőruhát, 2 euróért szereztem be a nyaralásunkra. Íme a főpróba:


Kiszúrjátok a lenti képen, hogy mi nem illik oda?... -természetesen nem az éjjeli szekrényről lelógó nadrágokra gondolok, hanem Nórira mi nem való. Igen, az ott az ÉN karkötőm. Titokban kivette az ékszeresdobozból és simán felvette. Én csak percekkel később vettem észre a bűntényt.


Ezt a kis kendőt is most szereztük be. Imádja!


A hajókkal nem lehet betelni...


Ez pedig a parkban készült. Nemcsak gyönyörűek, de nagyon illatosak is ezek a virágok. Nóri alig győzte szagolgatni őket :)



Egyik nap a parkban uzsonnázott Norci. Vittem ki neki szilvát, barackot és kapott egy fél kekszet is. Ezt a receptet csak ajánlani tudom mindenkinek. Nóri, aki alapból nem szereti a kekszeket, majszolja befelé. Persze nem kap belőle minden nap, de néha ezt is adok neki a gyümölcsök mellé tízóraira vagy uzsonnára.



A hétvégénk ismét nagyon jól telt! Szombat délelőtt Balázs kivitte Nórit a kicsi bicójával sétálni. Én addig itthon főztem. Nagyon finom sült csirkecombokat csináltam, tepsis krumplival. Nórinak natúr sütöttem meg a húsit, míg magunknak csípősen készítettem el. Imádom ezt a kaját, mert nagyon finom és minimális erőfeszítéssel jár. Igaz, egy kicsit időigényes, időben el kell kezdeni sütni, hogy eébdre az asztalon lehessen. Desszertre pedig aranygaluskát sütöttem. Ez utóbbi valami isteni lett! Vaníliasodóval ettük, úgy az igazi :)

Déltuán nagyon szép idő volt, így kimentünk sétálni a gáthoz. Rengetegen voltak kint! Belefutottunk egy csomó zenészbe, mind ukulelén játszottak. Akkor jutott az eszembe, hogy láttam kiplakátolva egy ukulele fesztivált. Nagyon jól nézett ki, hogy minden korosztályból, mindenféle stílusból, különböző emberek játszottak ezen a töpörtyű hangszeren.


From Nóra 1 évesen

From Nóra 1 évesen


Séta után itthon játszottunk. Nóri elkezdett a szoba közepén körbe-körbe forogni és élvezte, ahogy beleszédül. Nagyokat nevetett és közben mondogatta, hogy "dizzy, dizzy" :)


Este 10-től tüzijáték volt. A gát végéről lőtték fel, így az erkélyünkről pont nem lehetett látni. Tanakodtunk Balázzsal, hogy le kéne menni megnézni. Végül Nórit a szokásos időben letettük aludni és fél 10 körül kicsempésztem az ágyából és áttettem a nagy babakocsiba. Ott kényelmesen elfért. Letakartam egy takaróval és kimentünk megnézni a tüzijátékot. Tíz perces volt a show, elég hosszú és nagy volt. Nóri végig aludt. Viszont a végén a lelkes közönség tapsolni kezdett és egy mellettünk álló csaj sikongatott is. Na ez már felébresztette szegénykét... Sírni kezdett, de hamar meg tudtam nyugtatni. Gyorsan hazajöttünk. Kicsomagoltam és visszatettem az ágyába. Gond nélkül visszaaludt és csak reggel negyed 8-kor ébresztett minket :)

Ma délelőtt egy közeli parkba, a Deer parkba autóztunk el. Itt van egy nagy játszótér is. Nórinak nagyon tetszett. A parkban már nem volt időnk sétálni, de hatalmas a területe. Egész biztosan jövünk még ide :)
From Nóra 1 évesen

From Nóra 1 évesen


Délután pedig A Parkba ("A Park" = The People's Park) sétálunk el. A fesztivál miatt rengetegen voltak. Volt színpad is, de nem nagyon néztük a műsort, inkább csak ücsörögtünk a fűben, játszottunk és sétáltunk.

Ezt a képet délután csináltam a bevásárló központban. Ezek nagy kutya-perselyek. Vakvezető kutyusok képzésére gyűjtik az adományokat. Nóri imádja ezeket. Mindig odamegyünk megsimogatni őket. Most puszit is kaptak :)

Nincsenek megjegyzések: