2012. augusztus 7., kedd

A színes ruhacsipeszek és a kórházi virág

Nagy izgalommal várjuk Kingut és Nándikát, holnap érkeznek hozzánk látogatóba. Már nagyon várjuk őket!

Ma nagyon jó kis napunk volt. Délelőtt elmentünk vásárolni. Elkezdödtek a leárazások :) Amúgy nem vagyok egy nagy vásárlós fajta. Nem szeretek és nem is tudok vásárolni. Tudom hülyén hangzik, de tényleg így van. Ruhát csak Balázzsal szoktam venni, Ő a stylistom :) Szóval ha egyedül megyek vásárolni, akkor többnyire Nórinak veszek valamit. Ma pl. ezeket szereztem be:


Tippeljetek mennyit fizettem mindezért?... 13,5 eurót! Ezek nem márkás, de jó minőségű ruhák és szerintem a fotón is látni, hogy nagyon szép kisruhák.

Nóri cuccait sokszor a Penney's nevű üzletben, vagy a Dunnes store-ban veszem meg. Amúgy is olcsók itt a ruhák, de ha leárazás van, akkor tényleg fillérekért lehet nagyon klassz dolgokat beszerezni. Egyedül a cipőket szerzem be a Mothercare-ből, szerintem ezek minősége megbízhatóbb. Múltkor ott leárazva vettem neki egy nyári szandálkát 7 euróért.

Mikor anyu itt volt, Nóri felfedezett egy szekrényben lapuló kincset: színes, műanyag ruhacsipeszeket. Akkor  anyuval sokat játszottak ezekkel. Azóta is nagyon örül, ha nyitva látja a szekrényt, odaszalad és már pakolja is ki őket. Különböző formákat szoktunk ezekkel kitenni, vagy csak ki-, bepakoljuk őket. Illetve tanuljuk a színeket:


Délután az erkélyről nézelődtünk és Nóri egyfolytában mutatta, hogy "virág". Nem értettem mire mondja. Mondtam neki, hogy nincs sehol virág. De csak mutatta, hogy "virág", mondta, hogy "happ" (azaz hapci). Legugoltam mellé és néztem, hogy vajon mit láthat, ami szerinte virág. Akkor vettem észre, hogy a mellettünk lévő kórház felé néz:


Tényleg ott a virág! Ti is látjátok? Íme egy közelebbi kép:

Nincsenek megjegyzések: