2011. december 11., vasárnap

Koc-koc itt a 3. fogacska

Néhány hetes nyüglődés, étvágytalanság és sok éjszakai szopizás után végre kibújt Nóri harmadik foga. Lent már van két metszőfoga és most kibújt a bal felső metszőfoga is. Ha jól látom a jobb is már készülőben van.

Ma délután már azzal szórakozott, hogy a fogait egymáshoz kocogtatta. Én meg majdnem szívbajt kaptam, mert azt hittem valami pici dolog került a szájába...

A lenti fogak szinte észrevétlenül, egyik napról a másikra jöttek kimég a múltkori otthonlétünk alatt. De ezek a fentiek most kicsit rázósabbak voltak. Napközben szerencsére nem volt semmi gond, leszámítva Nóri étvágytalanságát. Viszont esténként a megszkott egy, vagy két alkalom helyett 3-szor, 4-szer, 5-ször is felébredt. Ilyenkor próbáltam visszaringatni, de csak cicin tudtam visszaaltatni. Néha napközben is altatni kellett, de többnyire egyedül aludt el.

Az étvágytalansága kicsit aggasztott. Voltak jobb napok, de általában nagyon keveset evett. Én meg mint valami idegbeteg gyártottam neki a kedvenc kajáit, hogy a kedvére tegyek, de sokszor nem jártam sikerrel. Elég stresszelő, hogy nem nagyon akart enni. Úgy gondolom, hogy nem a kajákkal, hanem magával a kajálással volt gondja, ami persze érthető is. Viszont két napja mintha már jobban enne.

Remélem hamarosan minden visszatér a megszokott rendbe. Bár ha jól látom és valóban készül a következő metszőfoga, akkor lesz még néhány álmatlan éjszakánk...

Sebaj! Tapasztalt szülőktől már hallottam, hogy az igazi szenvedést az örlőfogak fogják majd okozni. Csak remélem, hogy majd gyorsan túl leszünk rajta!

update: ma (dec. 12.-én) reggelire Nóri megevett egy szelet pástétomos kenyeret és egy amerikai palacsintát :) azt hiszem visszatért az étvágya!

Nincsenek megjegyzések: