2008. szeptember 21., vasárnap

Üdv San Francisco-ból!

Egyben megérkeztem San Francisco-ba. Pénteken hajnalban indultam Dublinból az ír nemzeti légitársaság, az Aer Lingus egyik Airbus A330-asával.
A múltkor New York-ba menet majdnem lemaradtunk a gépről a hosszás biztonsági vizsgálat és a dublin-i USA beléptetés miatt. Ebből okulva, most két óra 20 perccel az indulás előtt kint voltam már a reptéren. Hát felesleges volt. A beléptetés most San Francisco-ban történt, így eleve nyertem vagy 30 percet. A kiírt 09:40-es indulási időpontot meg először 10:20-ra módosították, majd 10:40-re, végül 10:50-kor szálltunk fel. Na mindegy, legalább nem volt kapkodás, izgulás, hogy elérem-e a gépet :)

Nagyon jól mutatott az Aer Lingus logója a wingleten, többi repülős kép itt: 2008-09 San Francisco

A szállásom szinte ugyan olyan, mint amilyenben New York-ban voltunk: két szoba, két fürdőszoba, közepes konyha. Ja! És padlószőnyeg, szinte mindenhol. Itt szerencsére van erkély is, sőt úszómedence és pezsgőfürdő is. Sajnos már annyira nincsen meleg, de azért lehet, hogy kipróbálom őket :)

From 2008-09 San Francisco

From 2008-09 San Francisco


Az erkélyről a hatalmas, két szintes Bay Bridge látszódik:
From 2008-09 San Francisco


10 perc sétára van a Port of San Francisco, ahol hétvégente van Farmer's Market... nagyon jó kajákat és alapanyagokat lehet kapni. Be is vásároltam hirtelen egy-két finomságot (kecskesajt, kenyér, oliva-olaj, paradicsom, bazsalikom, fokhagyma, parmezán sajt, porcino-gomba, stb.) és főztem otthon egy egyszerű sugo-s tésztát:

Bucatini con sugo ai funghi porcini - 2008-09 San Francisco


Ma is ezt fogom enni :)

Hétfőn már megyek is dolgozni. Az iroda (Googleplex) 40km-re van. Egy céges busz szállítja a városból az embereket, ami óránként indul. Innen nem messze van egy megállója, ahonnan reggel 8-kor indul és 9-re ér Mountain View-ba. Nekem tökéletes. Választhattam volna azt is, hogy Mountain View-ban szállok meg, de ott semmi élet nincsen.

Nincsenek megjegyzések: