2008. szeptember 19., péntek

Dublini éjszakai élet

Épp most értem haza egy jó kis salsa buliból és gondoltam írok pár sort az itteni éjszakai életről.

Az az igazság, hogy Dublinban eddig szinte csak salsa szórakozóhelyeken voltam. Az a tapasztalatom, hogy elég szűk ez a közöség, aminek az az előnye, hogy már szinte mindenkit megismerek :).

A buli, 22h körül kezdődik, de a tánc csak 23h után valamivel szokott beindulni. Hétköznap egy óráig tart a mulatság, hétvégén kb. 2-ig. Azt nem tudom, hogy ez minden szórakozóhelyen így van-e, de úgy sejtem, hogy máshol sem tart sokkal tovább a buli. Ami azok után, hogy Budapesten 4-ig, 5-ig meg sem álltunk, kicsit visszafogott.
Az esti közlekedés elég jó. Van az un. nitelink, azaz esti busz, ami fél egy és fél öt között félóránként indul a városból, délre. Pont itt a ház előtt tesz le, kb 20 perc a menetidő és 5 euróba kerül. A taxi a városból 20 euró.

Salsazni mostanában magyarokkal járok el. A már többször említett magyarok által vezetett salsa suliban találkoztam néhány lelkes lánnyal, velük szoktam menni. Ill. van egy kedves úriember (csak, hogy fiú is legyen köztünk :), aki amellett, hogy nagyon szimpatikus, még jól is táncol. Szóval ezzel a kis csapattal szoktunk menni.

Ami érdekes, hogy itt a salsa klubbokban nemcsak salsa-t táncolók buliznak. Bárki, aki épp arra téved beáll a tánctérre és gátlások nélkül táncra perdül. Ez szerintem azért jó, mert végülis a buli nem csak azoknak szól, akik salsa-t tanulnak, hanem mindenkinek, aki szereti ezt a zenét.
A társaság mindig elég nemzetközi, ma például táncoltam magyarral, írrel, brazillal, máltaival, izraelivel, mexikóival és persze kubaival :).

Balázskám közben már meg is érkezett a messzi Kaliforniába. Innen is üzenem neki, hogy millió puszi! :)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

sziasztok,nagyon helyesek vagytok.
ha minden jólmegy az összel én is megyek dublinba elöször és remélhetöleg nem utoljára.imádom írországot és a képeitek láttán rá kellett jönnöm ismét hogy talán nekem is ott lenne az igazi otthon.
baráti üdvözlettel:Zsófi