2014. január 27., hétfő

3 éves nagylány!

Ma volt Nórika szülinapja. Az ünneplést már tegnap elkezdtük, ugyanis délután átjött hozzánk Szilvi és Attila családi fotókat készíteni. Tavaly is voltak nálunk, akkor ezeket a képeket készítették. Idén is szerettük volna megörökíteni ezt a nagy napot, úgyhogy ismét áthívtuk őket.

Az ünneplés ma folytatódott.



Vittünk be reggel az oviba tortát és ott tízórai szünetben tartottak egy kis születésnapi ünnepséget. Amúgy az óvó néni nagyon rendes volt, mert felajánlotta, hogy beszerzi (mindeféle anyagi kompenzáció nélkül) Nóri tortáját. De mondtam neki, hogy majd inkább én készítem.


Idén is csokitorta volt Nóri kérése. Így egy trüffelkrémes csokitortát készítettem, amit apró rózsákkal, pillangókkal és egy szivárvánnyal díszítettem. Nóri teljesen odavolt érte! És persze a gyerekek is. Mondta az óvó néni, hogy mindenki a szivárványból akart enni :) Mivel minden dísz ehető volt, így el is csemegézték a gyerekek :)



El se hiszem, hogy már 3 éves nagylány a kis Nórikánk, hiszen nemrég született!

Nincsenek megjegyzések: