2012. május 22., kedd

Tartalmas hétvége után egy még tartalmasabb hétfő

Nagyon jó kis hétvégénk volt! Szombaton lazultunk, pizzát sütöttünk, talán eddigi legjobb lett. A szokásos recept alalpján készítettem, de most pizzalisztből készült és miután tepsibe helyeztem a tésztát, kelesztettem kb. 20 percet. Ezután tettem rá a feltétet és ment is a sütőbe. Brutál finom lett! Nyamm!



Szombat délután a parkban voltunk. Ott készült ez a videó:


Vasárnap pedig felkerekedtünk és elmentünk az IKEA-ba. Nórinak szerettünk volna venni kis széket és egy kicsi asztalt. Sikerrel jártunk! Még néhány apróságot is vettünk, de ez volt a lényeg. Ezt és ezt néztük ki, de végül ezt és ezt vettük meg :)

Odafelé úton reméltem, hogy Nóri majd elalszik, de esze ágában sem volt aludni. Mikor megérkeztünk teljesen felpörgött, szóval a délelőtti alvás elmaradt. Imádta az IKEA-t. Neki ez egy hatalmas játszótér. Mászkált, megnézett mindent, leült, játszott, rendezgetett, nézte a többi gyereket, a felnőtteket, szóval nagyon jól érezte magát. 


Ott is ebédeltünk. Majd délután a hazafelé úton a kisasszony bealudt, kidőlt. 


Áthívtuk Ellát, hogy vigyázzon Nórira pár órát. Igazából azért szerettük volna, hogy együtt legyenek, hogy Nóri nehogy elfelejtse őt. Gondolkodtunk, hogy mit csináljunk Balázzsal, amíg ők elvannak. Mondtam Balázsnak, hogy menjünk el kettesben és vegyünk ki egy hotelszobát... és ALUDJUNK egy jót!!! :) De végül, amíg Nóri és Ella sétáltak a parkban, mi a nyaralásunkat terveztük :)

Este elég hamar elaludt Norcika, de éjjel nyugtalanul aludt. Szerintem a sok új élmény volt az oka. 

Ma reggel olyan szép napsütésre ébredtünk, hogy a kialvatlanság sem zavart. Már régóta vártam egy szép, meleg napra és végre eljött! :) Ebéd után felpakoltam a babakocsit, összeszedtem pár játékot, Nórit rendbe vettem és elsétáltunk a sandycove-i beach-re (egy DART megállóra van délre tőlünk). Itt egy kis szélvédett öbölben van egy pici homokos, azaz inkább salakos tengerpart. 


Na ide vágytam már nagyon régóta. Alig vártam, hogy Nórinak megmutathassam, milyen jó móka a tengerparti homokozás :)

Jelentem, nagyon tetszett neki. Finom meleg idő volt. Furcsa volt számára mezitláb mászkálni. Mindig nézte a lábát és mutatta, hogy piszkos. A kezét is sokszor mutatta, néha meg is töröltem neki. Sokat játszottunk, mászkáltunk. Megnéztük a többi gyereket, a kutyusokat. Nagyon élvezte. Teljesen más így a szabadban játszani vele, mint itthon a négy fal között. Ott is uzsonnázott. Még a kaja is jobban csúszott neki ezúttal :)







Így homokozott:


Hazafelé azt gondoltam, hogy majd elalszik. Mégiscsak kb. fél órás a séta és pont a délutáni alvásidőben jöttünk haza. De nagyon éber volt. Nézelődött, dumált, jól elvolt.

Később itthon elaludt. Amíg aludt én gyorsan elkészítettem a vacsorát. Ezt a szépséget sütöttem.



Innen van a recept. Frissen nagyon finom volt. Majd referálok, hogy másnap milyen!

Nincsenek megjegyzések: