2012. április 8., vasárnap

Boldog Nyulat!

Remélem mindenkinek kellemesen telik a húsvéti hosszú hétvége :)

Mi a Húsvétot nyugisan töltjük. Szerettünk volna elmenni az Állatkertbe, de sajnos nem volt valami szép idő, így inkább itthon maradtunk. Holnapra sincs különösebb tervünk. Pihi, nyugi.

Én készítettem egy kis húsvéti dekorációt:

Az ötletet egy kézműves blogról lestem el. Rengeteg egyszerű, de annál nagyszerűbb ötletet találtam ezen a blogon. Még én, az igazi kétbalkezes is el tudtam készíteni az útmutatások alapján ezeket a kiscsibéket. Persze a legnagyobb öröm az volt, hogy Nórinak tetszettek :)

Természetesen a sütés sem maradhatott el. Készítettem egy nagyon finom vaníliás, csokis-rumos mézes szeletet.


Délután pedig elkészült a húsvéti kalácsunk is. Limarának ezt a receptjét készítettem el, hatos fonással.


Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánunk mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: