2012. január 8., vasárnap

Ismét Dublinban

Másodikán érkeztünk vissza Dublinba. Nagyon jól teltek az ünnepek! Kivételesen nem volt olyan rohanós az otthonlét, de azért pihenésre nem jutott sok idő. Én nagyon fáradtan, kimerülten kezdtem ezt az új évet. Tegnap óta nem is vagyok jól, sokat fújom az orromat, tüsszögök és levert vagyok. Remélem csak valami ártalmatlan nátha!

Ha lesz időm midnenképpen írok majd részletesen az otthoni élményekről, illetve arról, hogy Nóri hogy bírta az utazást, a sok jövés-menést és az idegen környezetet.

Most próbálom magamat az itthoni teendőkkel utólérni.

Az év egyébként egy nagyszerű hírrel kezdődött! Barátaink, Betti és Zoli kislánya Flóra másodikán megszületett :) Ezúton is ismét gratulálunk és sok boldogságot, egészséget kívánunk nekik! Már alig várom, hogy láthassuk a pici babucit!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok!
Nem akarok tolakodó lenni, de nem találtam elérhetőséget, ezért itt szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek.A párom és én waterfordban lakunk, de hamarosan szeretnénk dublinba költözni.A probléma csak az hogy nem ismerjük a várost, és nem akarunk egy lepukkant környéken kikötni a tudatlanságunk miatt.Szerintetek hol éremes lakást néznünk?
Előre is köszönjük Tomi és Viki.
címem:szkari15@hotmail.com
u.i.:Azthiszem augusztusban a magyar nagykövetségen összefutottunk Balázzsal.Megvitattuk milyen "kedves úriember" az ügyéntéző.:)