2012. január 14., szombat

Balázs szülinapi tortája

Balázs szülinapjára dobostortát készítettem. Nem volt egyszerű mutatvány! Két napig dolgoztam vele titokban, de minden fáradozást megért, mert nagyon örült neki. A tortát másnap bevitte a kollégáknak. Mindenkinek nagyon ízlett. Páran még azt is megkérdezték, hogy hol vettük, ami igazán hízelgő volt számomra :)

Íme a remekmű:

7 piskótalapot készítettem, mindegyiket egy tojásból. Ebből egy kb. 24 cm átmérőjű, 12 szeletes torta lett. A krém és a karamell receptjét itt megtalálhatjátok.


Én is ettem belőle egy szeletet. Hát mit mondjak?! Tényleg nagyon jól sikerült! :)
Akinek van kitartása, némi tapasztalata a sütés területén és sok-sok szabadideje, az bátran vágjon bele. Én nagyon élveztem a tortakészítés minden percét :)

Nincsenek megjegyzések: