2009. január 25., vasárnap

Bárányhús

A hetek iszonyatosan repülnek. Nagyon bizakodok, hogy hamarosan sikerül végre munkát találnom. Valamilyen szinten megnyugatat az a dolog, hogy többektől hallom, hogy ugyanabban a cipőben járnak, mint én. Azért már tényleg nagyon jó lenne, ha elkezdhetnék dolgozni!

Addig is elfoglalom magamat az itthoni teendőkkel és fejlesztem az angolomat. A héten például elvolastam Lewis Carrol-tól az Alíz csodaországban című könyvet. Valahogy kimaradt a gyerekkoromból ez a mese. Nem olvastam könyvet és a filmet sem láttam - a Disney-féle adaptációt sem. A történet Alízról, egy 11 éves kislányról szól, aki egyik délután egy nyulat követve Csodaországba jut és mindenféle szokatlan, furcsa helyzetekben találja magát. Engem az egész mese leginkább egy drogos lázálomra emlékeztetett. Nem mintha lettek volna már drogos lázálmaim, de valami ilyesminek képzelem el.

Ez a hétvégénk itthonülősre sikeredett, mert Balázs ügyeletes, azaz reggel 8 és délután 2 között gépközelben kell lennie. Még a Tesco-ba sem tud kiugrani velem.

Ma ebédre egy különlegességet készítünk: mézes-szilvás bárányt mazsolás rízzsel. A húst elég sokáig kell főzni, de már csak pár perc és tényleg kész lesz! A husihoz tettünk chilit, szilvalekvárt, mézet, sót, borsot, petrezselymet... Ez a kaja vagy nagyon finom lesz, vagy a kukában fogja végezni :)


UPDATE:
Nagyon jó lett! Elpusztítottuk az egészet! :) Itt egy kép róla:

From Dun Laoghaire

Nincsenek megjegyzések: