2014. június 16., hétfő

Csajos délelőtt és Killiney Hill-i kirándulás

Nagyon jó kis hétvégénk volt! Fárasztó... de nagyon klassz :)

Péntek és szombat este is olyan érzésem volt, mintha folyamatosan ébresztenének. Andris pontosan háromóránként ébredt enni. Nóri, aki már hetek óta alszik rendesen, most 3-4 alkalommal is felsírt. Szóval Balázzsal felváltva járkáltunk hol az egyik, hol a másik gyerekhez.




Végül szombat reggel Balázs kelt fel Nórihoz, mert én Andrist hajnali 5-től 6-ig dajkáltam, így a fél 7-es ébredés kivitelezhetetlen volt számomra.
Szóval Balázs és Norci kijöttek a nappaliba és játszottak, reggeliztek, mi Andrissal aludtunk fél 9-ig. Halleluja!
De ezután Balázs dőlt ki, olyan 9 óra magasságában. Nóri pedig előállt az ötlettel, hogy menjünk ki sétálni. Olyan szép idő volt, hogy nem volt szívem visszautasítani, így gyorsan összekaptuk magunkat. Pakoltam be neki tízórait és már épp tettem volna be Andrist a babakocsiba, amikor láttam, hogy ez a gyerek már nagyon nagyokat pislog. Betettem a kiságyába és amíg mi Nórival összeszedtük magunkat, ő el is aludt. Szóval az alvó férfiakat itthon hagytuk és tartottunk egy lányos délelőttöt Norcival.

Elmentünk a "nagy kígyóhoz" sétálni. Nóri ott jókat rohangált. Ott tízóraizott.



Majd elmentünk a játszóra, közben megnéztük a körhintát, amit épp pakotlak össze. Végül még a könyvesboltba is benéztünk. Dél körül értünk haza, amikor a srácok már ébredeztek.

Nagyon jó volt egy kis időt Norcival kettesben tölteni. Remélem máskor is lesz majd ilyen!

Közösen átmentünk ebédelni a Nando's nevű étterembe. Ez a hely nem egy gasztronómiai élménypark, de közel van, gyorsan kihozzák a kaját és most határozottan finom volt minden, amit rendeltünk. Ebéd után még visszamentünk a körhintákhoz és Norci felült az egyikre. Persze ehhez nekem is kellett asszisztálni: mellette kellett állnom és szorosan fognom :) De azért felült és nagyon élvezte.

Vasárnap gyönyörű napsütésre ébredtünk és reggeli után elmentünk a közeli Killiney Hill-hez. Már többször jártunk itt. Andris pont elaludt, mire odaértünk és a kirádnulás alatt végig aludt.
Nórinak nagyon tetszett, hogy egy kilátóhoz mentünk, "úgy mint az Anna, Peti, Gergő-ben" - ahogy Ő emlegette.






Nóri fent a csúcson!
Az a pötty ott balra a nagy köveken Balázs és Norci.
Ilyen édesen aludta át a kis kirándulást.
Hazaérve, az ebéd után mindkét gyerkőc elaludt és én is egy jót aludtam velük. Nagyon rámfért, mert az éjszakázások és a kis kirándulás jól lefárasztott.

Nincsenek megjegyzések: