2014. június 11., szerda

Állatkert és Google Summer Party

Június első hétfője itt szabadnap. Már rég kinéztem a naptárban ezt az időpontot. Ugyanis akkor volt Andris 6 hetes, gondoltam addigra már én is elég erős leszek ahhoz, hogy egy hosszabb családi programot beiktassunk. Szerencsére az időjárás is kegyes volt hozzánk (bár nem volt szikrázó napsütés, de el sem áztunk a nagy esőben). Reggeli után felkerekedtünk és elmentünk az állatkertbe. Már tavaly is jártunk itt Nórival és akkor is nagyon tetszett neki. De ugye mondanom sem kell, hogy most már sokkal többet értett a dolgokból és nagyon izgatott volt.

Nagyon jól sikerült ez a kis kiruccanás! Igazán ránkfért már egy kis kikapcsolódás. Andris végigaludta az odafelé utat. Majd a nap során sokat aludt a babakocsiban. A vége felé megunta, ekkor áttettem őt a kenguruba és onnan nézeldődött. Az állatkertben sok játszótér, piknikre kijelölt rész, pad, pihenőrész van, így a szoptatásokkal nem volt gond. Sok félreeső hely van, ahol el lehet vonulni és zavartalnul meg lehet etetni a kisbabákat. Van külön pelenkázóhelyiség is. Szóval nagyon gyerekbarát.

Nóri teljesen odavolt az állatokért. Láttunk oroszlánt, majmokat, tigriseket, elefántokat, zsiráfokat, flamingókat, hogy csak párat soroljak. De jártunk a hüllőházban és a háziállatokat is megnéztük.
Nóri kedvencei a zsiráfok voltak, alig várta, hogy odaérjünk és sokáig el is időztünk ott.

Több étterem, kávézó is van az állatkerten belül. Mi a Nakuru étterembe ültünk be ebédelni. Ez egy gyorsétterem és elég ramaty a kínálatuk. Legközelebb inkább itthonról viszünk majd valami hideget és piknikezünk egyet.

Ettől eltekintve tényleg nagyon jó napunk volt. Hazafelé ki is dőltek a gyerekek és este igen jól aludt mindkettő :)

Pénteken pedig a Google nyári partijára voltunk hivatalosak. A rendezvényen a Google alkalmazottak és hozzátartozóik vehettek részt. Délután négy órától kezdődtek a programok. A gyerekek délutáni alvása miatt mi csak 5 körül érkeztünk meg. A helyszín egy belvárosi rugby pálya volt. Hatalmas terület állt rendelkezésünkre. Eső esetére egy hatalmas sátrat is felállítottak, amiben volt egy színpad élő zenével. A gyerekeknek volt kézműves sátor, ugráló várak és egy cukorkás sátor is.

Nóri szinte végig az ugrálóvárakban ugrándozott. Összefutottunk Balázs kollégáival, velük dumáltunk. Közben elmentünk vacsorázni. Hamburger, grillezett csirkecomb, grillezett kukorica, saláták voltak terítéken. Miután mindenki evett, Nórival megnéztük a zenekart. Balázs közben elringatta a babakocsiban Andrist.
Jól éreztük magunkat, fél 9-re értünk haza. Az esti alvással ismét nem voltak gondok :)