2013. január 1., kedd

B.U.É.K.

Remélem mindenkinek jól teltek az ünnepek!

Mi 21-én utaztunk haza, Magyarországra és 30-án jöttünk vissza. Már az utazás után éreztem, hogy valami motoszkál bennem és sajnos tegnap reggel iszonyú torok- és fejfájásra ébredtem. Így a tegnapi napunk elég ramatyul telt, főleg az enyém :(
Alig tudtam kikelni az ágyból. Szerencse, hogy Balázs itthonról dolgozott (már amennyit tudott).

Nóri is kicsit beteg, folyik az orra, illetve sokszor be van dugulva. Napközben és este hatalmas sírás és harcok árán, szívjuk neki. Szerencsére más baja nincs, remélem megússzuk ennyivel a dolgot.

Engem az utazás és most ez a megfázás eléggé levert a lábamról. Nóri is nyögi még az utazás fáradalmait, így tegnap délelőtt és délután is aludt, összesen 4 órát. Este 10-kor aludt el. Miután Norci elaludt, Balázzsal kihúztuk a nappaliban a sarokülőt, befészkeltük magunkat és egy rendelt pizza, sültkrumpli, gyümölcslé (és az én esetemben Neocitrán) kíséretében megnéztük a My Fair Lady-t :) Éjfélkor hallottuk, hogy tüzijátékoztak a kikötőnél. Sajnos a lakásból nem láttuk. Szóval nagyon nyugis szilveszterünk volt.

Ezúton szeretnénk minden kedves blogolvasónknak boldogságban, erőben, egészségben gazdag új évet kívánni!

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Nektek is legyen nagyon boldog évetek! Már vártam a bejegyzést:) Gyógyulást!!!! reni

Eszter írta...

Köszi Reni :) Remélem hamar túlleszünk rajta!