2012. július 29., vasárnap

Moziban voltunk

Ott kezdem, hogy múlt csütörtökön érkezett hozzánk anyukám, ma délután utazott haza. Természetesen nagyon örültünk, hogy itt volt, majd írok arról is, hogy miket csináltunk, amíg itt volt, de most azért említem meg, mert fontos részlet, hogy amíg mi tegnap este moziban voltunk, addig Ő vigyázott Nórikára.

Már rég el akartunk menni moziba Balázzsal kettesben. Otthon nagyon sokat jártunk moziba, főleg én. Minden héten mentem, hol Balázzsal, hol a barátaimmal, hol egyedül. Imádtam, imádok moziba járni. Nagy bánatomra, amióta kiköltöztünk egyre ritkábban jutunk el moziba és amióta Nóri megszületett a mozizás, mint szabadidős tevékenység megszünt létezni. De remélem ezen hamarosan változtatunk. Persze lehet mondani, hogy mostanában már minden fent van a neten, tényleg sok jó filmet le lehet töltetni, de azért az mégsem ugyanaz... Még akkor sem ugyanaz, ha csinálunk pattogatott kukoricát és nagy pohárból isszuk a kólát. Nekem fontos, hogy ne kelljen hónapokat, heteket várnom, amíg megnézhetem azt, ami érdekel. Valamint kell a nagy kivetítő, kell a Dolby Stereo, a többi ember (igen, tudom, néhány helyen akadnak bunkók, hangosan kommentálók, illetve tuti, hogy az előttünk ülő sorba ül be egy díjbírkózó, szófosással megáldott jóember, aki még a mobilját is elfelejti kikapcsolni... ennek elkerülése érdekében jól válogassuk meg melyik mozi küszöbét lépjük át, mert ha okosan választunk, elkerülhetjük ezeket). Ja és kell még a vaksötét is.

Mikor utoljára moziban voltunk, Nóri még a hasamban volt és a Scott Pilgrim vs. the World című filmet láttuk. Én nagyon jól szórakoztam rajta.

De kanyarodjunk vissza a mostani mozizásra. Szóval olvastam, hogy az új Batman film elég jó kritikákat kapott és megkérdeztem Balázst, lenne-e a kedve megnézni. Hát persze, hogy lenne! Na nem mintha Balázs rajongana az ilyen filmekért, de már Ő is hiányolta a kettesben való szórakozást. Az alkalom tökéletes volt, hiszen este lefektettük Nórit, anyu itthon maradt vigyázni rá (közben nézte az olimpiát), mi pedig leléptünk.

Tudni kell, hogy én szeretem ezeket a szuperhősös akciófilmeket. Na azért nem mindet válogatás nélkül, csak a jobbakat :) A jobb kategória az X-Men sorozat. Ne húzza senki a száját! Nem hőbörögni és főleg nehogy megkérdezzétek, hogy mi az az X-Men! A Pókember már kicsit gáz szerintem... A Superman-t sem csipázom túlságosan. A Fantastic 4 sorozat is elég gagyi. Nézhető kategória, de nem rajnogok érte. Ami igazán gáz és végig se tudtam nézni, az az Iron Man. Borzalom! Szóval ha jól látom csak az X-Men-t szeretem... és tegnap óta az új Batman filmek is bevándoroltak ebbe a kategóriába.

Bár az előző két részt nem láttuk, ez nem tántorított el minket, hogy rögtön a harmadikkal kedjük. Ahhoz képest, hogy szombat este a film vetítése előtt 10 perccel értünk a kasszához jegyet venni, elég jó helyet kaptunk. A film jó volt, szórakoztató, bár ahogy ismerem magam, én már egy hét múlva arra se fogok emlékezni, hogy miről szólt.
A héten majd megnézzük azért az előző két részt is :)

A moziban láttunk két érdekesnek ígérkező film előzetest. Az egyik a Flight című film Denzel  Washingtonnal. A másik pedig egy új Leonardo DiCaprio film, a címe The Great Gatsby. Már alig várjuk, hogy megnézhessük őket.

Nincsenek megjegyzések: