2012. március 2., péntek

Kibújt a 7. fogacska

Bizony, végre tegnap áttörte Nóri ínyét a 7. foga, egész pontosan a felső jobb kettes bújt ki. Már hetek óta látszódott a fehér csík az ínyén, de fognak semmi nyoma nem volt. A héten Nóri feltünően sokat aludt: napközben délelőtt és délután is 2 órát, majd este 9-10 órát. Természetesen hajnalban a szokásos menetrend szerin ébredt szopizni. Sőt kedd óta éjjelente többször is felsírt. Ilyenkor ha kivettem a kiságyból, megnyugodott és pár perc alatt vissza is aludt. A tegnapi este volt a legdurvább 4 ébredéssel. De reggel, amikor benyúltam a szájába, már éreztem a recéket és végre fellélegeztem, hogy ez a fogacska is kibújt. Az elmúlt este nem is volt gond az alvással, egyszer ébredt szopizni, egyébként jót aludtunk. Már nagyon rámfért, mert az elmúlt napokban nagyon nyűgös volt Nóri. Gondolom a foga bánthatta. Egész nap rám volt tapadva. Az ölembe bújt. Csak úgy játszott, ha ott voltam mellette. Nagyon fárasztó volt! Már délutánra teljesen leszívta az energiámat. Csak döltem ide-oda és próbáltam túlélni, amíg Balázs haza nem érkezett és átvette Nóri szórkoztatását.

Mivel jó idő volt az elmúlt napokban, próbáltam minél többet kivinni Nórit a friss levegőre. Így gyorsabban teltek a napok és volt pár óra, amikor nem itthon gubbasztottunk, hanem kicsit mozogtunk.

Tegnap délelőtt kint voltunk a People's Park-ban a játszótéren. A kis bringájával vittem ki Nórit. Egyszerűen imádja! Kivételesen nem voltak sokan a játszótéren, így nyugodtan ki tudunk próbálni több játékot is. Felmásztunk pár mászókára, és van egy kicsi alagút is, biztattam Nórit, hogy menjen át rajta, de csak sírás lett a vége. Viszont a csúszda és a hinta nagyon tetszett neki. Figyelte a többi gyereket és bőszen mondogatta rájuk, hogy "baba".


Egyre több szónak mondja az első, vagy az utolsó szótagját. Pl. a mandarin az "ma", a bili az "bi", a gomb az "bá", a pelus az "pa", a kaki az "ka", a harangozás az "bam" (mivel ha harangoznak mindig mondom, hogy "bim-bam") minden más "baaaa", vagy "höhöhöööö".

Nincsenek megjegyzések: