2011. július 26., kedd

Oh happy day!

Nagyon jó kis napunk volt ma! Ott kezdődött minden, hogy Nóri "csak" kétszer ébredt fel este. Bár reggel fél 6-kor már ébresztett, de legalább este tudtam pihenni. Szóval reggel feltöltődve, kisimulva, mosolyogva ébredtem.
A másik, ami nagyban dobott a mai nap hangulatán, az az volt, hogy gyönyörű, meleg, igazi nyári idő volt. Természetesen a jó időt kihasználva voltunk kint sétálni és vásárolni. Ezt a kis csini ruhát adtam ma Nórira.


Nagy volt a sikere: többen megállítottak, hogy milyen szép kisbabám van :). Ez amúgy is gyakori jelenség és nem csak azért, mert Nóri valóban egy kis szépségszalon, hanem azért, mert ezek az írek már csak ilyenek. Megszólítanak, beszélgetésbe elegyednek, benéznek a babakocsiba... Aki nincs ehhez a jóindulathoz és közvetlenséghez hozzászokva, az furcsának találhatja ezt. Én személy szerint nagyon szeretem, hogy ilyenek.

Délelőtt sokat játszottunk. Megfigyeltem, hogy Nóri nem csak előre tud mászni, de furcsa mód hártálni is tud. Ezt bizonyítja a lenti fotó, ahol mintegy betolatott ebbe a nejlon táskába.

Az összes játéknál érdekesebb volt egy cimke. Hiába adtam neki bármit, mindig odamászott ehhez és ezzel szórakozott kb. fél órán keresztül.



Persze nem bántam! A lényeg, hogy lekötötte magát :)

Aztán a délutáni séta után főztem egy nagyon fincsi kis ebédet. Még anyu készített egy jó nagy adag nokedlit. Én ehhez csináltam gombaprököltet. Apu pedig kovászos uborkát készített még a múlt héten, amit ma megkóstoltam és mit mondjak, nagyon finom lett!


Desszertre citromfelfújtat ettem.


Olyan jó volt kint az erkélyen ebédelni és élevezni a napsütést. Remélem folytatódik a jó idő. Augusztus első hétfője, azaz jövő hétfő itt szabadnap. Jó lenne kirándulni egyet.

Nincsenek megjegyzések: