2011. július 24., vasárnap

Anyuék látogatása

Anyu és apu ma reggel mentek vissza Magyarországra. Nagyon jól éreztük magunkat és örülünk, hogy ismét meglátogattak bennünket. Anyu rengeteget segített Nóri körül, amire most hatalmas szükségem volt, ugyanis az elmúlt napokban Nóri többször ébredt esténként, mint szokott és ilyenkor mindig követeli az etetést. Mostanában hatszor (!) ébred. Nem tudom mi az oka. Lehet, hogy növekedési ugrásban van, de az is előfordulhat, hogy a mozgásfejlődés az oka: "ez több fronton támad, egyrészt az idegrendszer állandó fejlődésben van miatta és ez okoz éjszakai felriadásokat, másrészt az izomzat fejlődik, és gyakran a kicsi a saját izomrángásaira, illetve a mozgására ébred fel (kvázi álmában is “gyakorol”)" -idézet Vida Ágnestől a Kismamablog szerzőjétől.

A gyakori ébredéseket próbáltuk orvosolni. Este letakartuk Nóri kiságyát egy pokróccal, hogy sötét legyen neki. Próbáltam őt délután gyakrabban etetni, hátha jobban jól lakik és kevesebbszer ébred. Próbáltam este az etetéseket kihagyni és visszaaltatni. Este hálózsákban altattuk, hátha kevésbé ébred fel a mozgására. Eddig minden próbálkozás sikertelen volt.

Sokszor ébred és nagyon korán kel. Ennek eredménye, hogy én iszonyatosan kimerült vagyok. Reggelente alig bírok kikecmeregni az ágyból. Mivel a korai ébredések már hónapok óta tartanak a türelmem is kezd elfogyni. Nem látom a fényt az alagút végén. Sőt néha úgy érzem, hogy nem is alagút, amiben vagyok, hanem egy szűk földbe vájt lyuk, amiből próbálok kimászni és csak remélem, hogy odakint világosabb lesz, mint idebent.

Szóval minden segítség nagyon jól jött az elmúlt napokban. Anyu sokat volt Nórival és nekem több időm jutott a pihenésre. Szerencsére volt néhány szép napsütéses napunk, amikor kimetünk sétálni és hétvégén voltunk a tengerparton is.

From Nóra
From Nóra
From Nóra
From Nóra

Nincsenek megjegyzések: